Facebook zapłaci moderatorom 52 mln dol. za szkody psychiczne
  • 0
  • 1
14.05.2020

Facebook zapłaci moderatorom 52 mln dol. za szkody psychiczne

Facebook zgodził się zapłacić 52 mln dol. swoim moderatorom treści w ramach rekompensaty za problemy ze zdrowiem psychicznym spowodowane ich pracą. Na co dzień, weryfikując treści, oglądają oni wiele przerażających i brutalnych materiałów, w tym filmy obrazujące wykorzystywanie seksualne dzieci, terroryzm czy okrucieństwo wobec zwierząt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Ruch wokół nośników OOH wraca do normy. Analiza firmy Proxi.cloud

Przez ostatnie dwa miesiące firma technologiczna Proxi.cloud zbierała dane na temat ruchu wokół nośników OOH, obserwując 140 tys. dorosłych Polaków w 230 lokalizacjach. Jak wynika z raportu, od pierwszego do piątego tygodnia tzw. narodowej kwarantanny rejestrowano coraz większe spadki – na poziomie nawet 60%. Jednak w ostatnich trzech tygodniach trend zaczął się odwracać. Ruch był mniejszy o około 40% w porównaniu do czasu sprzed pandemii. Obecnie natomiast to niecałe 27%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Centra handlowe w cieniu epidemii. Badanie firmy Kantar

Ośmiu na dziewięciu Polaków przyznaje, że nie odwiedziło żadnego centrum handlowego w pierwszym tygodniu działania tego typu obiektów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, Polacy są sceptyczni w kwestii korzystania z centrów handlowych w obecnej sytuacji. Niemal 40% osób, które wcześniej bywały w galeriach, nie wybiera się tam w ciągu najbliższego miesiąca. Około 1/3 badanych spodziewa się, że sytuacja wróci do normy nie wcześniej niż w ciągu 3–6 miesięcy, a 35% uważa, że potrwa to jeszcze dłużej.

13 maja 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Są dzieci, dla których #zostańwdomu oznacza zagrożenie. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły rzeczywistość niemal każdego z nas. Kryzys związany ze światową pandemią, niepewność jutra, długotrwała izolacja najboleśniej dotknęły tych najsłabszych. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią, w której zwraca uwagę na dramatyczną sytuację dzieci z rodzin stojących przed ryzykiem rozpadu i wykluczenia społecznego. Te dzieci dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone są na zaniedbanie.