OSM Piątnica wybrała agencję do zakupu mediów cyfrowych
  • 0
  • 1
15.05.2020

OSM Piątnica wybrała agencję do zakupu mediów cyfrowych

OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na internetową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania dotyczące wszystkich kategorii produktowych.

O wygranej Starcomu przesądziło przede wszystkim partnerskie i probiznesowe podejście, wpierane przez całkowitą transparentność oferty. Agencja pokazała swoje kompetencje nie tylko mediowe, ale też narzędziowe i analityczne. Dobre wrażenie zrobiła zaproponowana strategia, szczególnie zindywidualizowane podejście do poszczególnych kategorii produktowych. Widać, że Starcom to agencja, która rozumie lokalne marki – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

W ramach nawiązanej współpracy Starcom będzie odpowiedzialny za działania w zakresie obsługi kampanii digital, obejmujących wideo, programmatic display i social media.

Dynamicznie zmieniające się w ostatnich tygodniach zwyczaje konsumentów postrzegamy jako szansę na wprowadzenie strategii mediowej dostosowanej do „nowej normalności”. Ważne jest, żeby nie tylko wywołać zainteresowanie danymi produktami, ale także utrzymać ten trend, a nowe umiejętności wpisać na trwałe do domowych repertuarów naszych konsumentów. To podejście przyświecało nam przy tworzeniu oferty dla OSM Piątnica i będzie towarzyszyło przy jej realizacji – komentuje Magda Kolenkiewicz, general manager Starcomu.

Pierwsza kampania realizowana przez Starcom w Internecie dla Piątnicy ruszy w drugiej połowie maja. Będzie wspomagała działania promujące serek homogenizowany tej marki w telewizji, gdzie spot emitowany jest od 4 maja.

  • 1
OSM Piątnica

OSM Piątnica wybrała Starcom

15 maja 2020

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas Group

Konsumenci chcą kupować bardziej świadomie. Oczekują, że ich partnerzy handlowi ułatwią im to, sprzedając produkty dobre dla naszej planety (94%), rezygnując z produktów szkodliwych dla zdrowia (88%) i gwarantując uczciwe ceny dla dostawców i producentów (71%) – wynika z kolejnej odsłony „Prosumer Report” Havas Group.