Nowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysuNowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysuNowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysuNowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysu
Jak konsument patrzy na obraz marki? (fot. Pixabay)

Nowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysu

Nowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysu
Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

-

współzałożyciel, prezes, DN Design Group

Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

współzałożyciel, prezes
DN Design Group

Od 28 lat projektant oraz doradca ds. wizerunku marek produktowych i korporacyjnych. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Współzałożone przez nią Studio DN Design Group specjalizuje się w tworzeniu opakowań, corporate identity oraz nowych marek. Jest współtwórcą wizerunku takich marek, jak Polpharma, Hortex, Warbud, Media Expert, Bakoma, Fanex czy Łowicz.

Nowa normalność, która nas czeka po pandemii, to z dużą pewnością kryzys, ale i szansa dla marek. Przetrwają najsilniejsi? Nie. Przetrwają i wygrają te marki, które się przygotują. A podstawowym elementem przygotowania się jest najcenniejszy, zawsze widoczny aspekt – wizerunek. Na to, co stanowi jego siłę, składa się kilka czynników. Rozłóżmy je na składowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się