Marki dołączają do akcji #hot16challenge2
  • 5
  • 1
15.05.2020 Aktualizacja:

Marki dołączają do akcji #hot16challenge2

Do akcji #hot16challenge2 dołączają także marki. Na przygotowanie własnych utworów zdecydowały się m.in. Lech, Plush czy Galeria Katowicka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2020

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas Group

Konsumenci chcą kupować bardziej świadomie. Oczekują, że ich partnerzy handlowi ułatwią im to, sprzedając produkty dobre dla naszej planety (94%), rezygnując z produktów szkodliwych dla zdrowia (88%) i gwarantując uczciwe ceny dla dostawców i producentów (71%) – wynika z kolejnej odsłony „Prosumer Report” Havas Group.