To nie jest żaden kryzysTo nie jest żaden kryzysTo nie jest żaden kryzysTo nie jest żaden kryzys
Wchodzimy w wiraż. Ktoś z niego wypadnie, ktoś wyjdzie na prowadzenie (fot. Pixabay)

To nie jest żaden kryzys

To nie jest żaden kryzys
AdvertisementAdvertisement
Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

-

prezes, Demo Effective Launching

Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

prezes
Demo Effective Launching

Launcher, autorytet w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Od 30 lat wprowadza na rynek nowe marki. W tym czasie wprowadził, repozycjonował, zrealizował rebranding i przebudowę prawie 300 marek. Jest autorem instrumentów do budowy i wprowadzania produktów. Tworzył strategie marek takich jak Bakoma, Tiger, W. Kruk, Kamis, Grześki, Bank BPH, Osiedle Ozon oraz Fi, Osiedle Europejskie, Mieszko i wiele innych.

Myślisz, że to kryzys? Nie – to, co obecnie widzimy, to czas zmiany. Zmiany o niespotykanej dynamice. W niemal wszystkich kategoriach biznesu i życia. Wszystko przewartościowuje się i przybiera nieoczekiwane kształty. Co się wykuje z tego chwilowego chaosu i czy będzie to coś korzystnego dla twojej marki? To zależy od tego, jak zachowasz się dziś.

Zmieniają się potrzeby, warunki, procesy zakupowe. To nie jest żaden kryzys – to wielka zmiana. Ta zmiana pozostanie i utrwali się, nawet kiedy sytuacja ulegnie względnej normalizacji.

Co jest odpowiedzią na zmianę? Działanie, reagowanie, dostosowywanie się. Otwiera się droga dla nowych produktów, nowych ofert dla nowych klientów. Wszystko to w świecie, który sam w sobie się nie zmienił, ale zmieniły się warunki i styl życia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się