0 1 0 9.03.2021Współpraca z agencjami eventowymi w trakcie pandemii – rekomendacja SAR i PSMLStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opracowało rekomendację współpracy agencji eventowych i klientów. Rekomendację wsparło również Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. List skierowany jest do rynku oraz przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i zakupem.
0 1 0 9.03.2021Nagrody Mobile Trends Awards 2020 rozdaneRok 2020 był dla wielu firm okresem nowych wyzwań i zmian. W związku z pandemią znacznie przyspieszono rozwój rozwiązań mobilnych, aby dopasować się do sytuacji. Podczas 10. edycji Mobile Trends Conference wyłoniono laureatów Mobile Trends Awards 2020 na najlepsze rozwiązania mobilne minionego roku.
0 1 0 8.03.2021Nowe wyróżnienie dla kobiecych biznesów w wyszukiwarce i na mapach GoogleW Polsce wprowadzony został nowy atrybut w Google Moja Firma. Pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na mapach biznesom prowadzonym przez kobiety.
0 4 0 8.03.2021Więcej wiary w lekarzy, mniej w Chodakowską. Wyniki badania „Healthwave 2”Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety – pokazuje „HealthWave 2”, badanie agencji Wavemaker.
1 1 0 8.03.2021„We are Triumph” – kampania z udziałem pracownic firmyMarka Triumph rozpoczęła globalną kampanię „We are Triumph”. Jej bohaterkami są kobiety ze wszystkich obszarów firmy – od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu – które występują w serii filmów związanych z bielizną. Działania rozpoczęto w kanałach social media marki w Międzynarodowy Dzień Kobiet.
0 1 0 8.03.2021Igrzyska olimpijskie w Tokio bez zagranicznych kibiców?Przewodnicząca komitetu organizacyjnego igrzysk olimpijskich w Tokio zasugerowała, że zagraniczni kibice mogą nie zostać wpuszczeni na tegoroczne igrzyska. Japońska prasa pisze wprost, że decyzja już zapadła.
0 3 1 8.03.2021Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami – pokazuje badanie IQSMatki i córki rozmijają się w marzeniach o przyszłych zawodach córek – wynika z badania „Aspiracje dziewczynek w Polsce”, zrealizowanego dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska, która jest częścią międzynarodowej grupy. Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości.
0 2 0 8.03.2021Raport „Kobiety w PR”Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie „Global Women in PR – Annual Index 2020”. Większość badanych uważa, że udział kobiet w zarządach zwiększa kreatywność firmy oraz pomaga zwiększyć jej produktywność.
0 6 0 8.03.2021Polki pod badawczą lupą ARC Rynek i OpiniaPolki interesują się sportem i go uprawiają. Kawę poza domem piją najczęściej na stacji paliw. Lepiej oceniają firmy angażujące się społecznie i chętniej kupują produkty takich firm. Korzystają z programów lojalnościowych i są w nich aktywne. Coraz rzadziej jednak uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną. Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 r. straciła zawodowo, zaś niemal dwie trzecie – że poprzedni rok był najgorszym okresem w jej życiu. Takie są wyniki badań ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonych w 2020 r.
1 4 1 8.03.2021Anita Włodarczyk polską Barbie Shero 2021Marka Barbie kolejny raz wyróżniła wybitne liderki, sportsmenki i artystki. Ikony i wizjonerki, które odważnie zmieniają rzeczywistość, udowadniając dziewczynkom i kobietom na całym świecie, że warto mieć marzenia i podążać własną drogą. Wyróżnienie Barbie Shero i lalkę inspirowaną swoim wyglądem otrzymała polska lekkoatletka, dwukrotna złota medalistka igrzysk olimpijskich, czterokrotna mistrzyni świata oraz wielokrotna rekordzistka świata, Europy i kraju w rzucie młotem – Anita Włodarczyk.