0 1 0 0 0 14.07.2020W wyniku pandemii więcej kupujemy u lokalnych sprzedawców – pokazuje badanie MastercardZ badania przeprowadzonego przez Mastercard wynika, że w czasie pandemii Polacy docenili lokalnych przedsiębiorców i lokalne punkty handlowo-usługowe. Od czasu wprowadzenia obostrzeń największe ożywienie odczuły piekarnie i sklepy warzywno-owocowe oraz mięsne.
0 1 0 0 0 14.07.2020Mlekpol odzyskał znaki towarowe w ChinachMlekpol to jedna z polskich firm, które padły ofiarą kradzieży znaków towarowych w Chinach. Jak podaje serwis PortalSpożywczy.pl, spółdzielni mleczarskiej z Grajewa udało się odzyskać znaki.
0 1 0 0 0 13.07.2020Znaczący wzrost widoczności reklam display w raporcie Meetrics za II kwartałW ciągu jednego kwartału bardzo duży wzrost widoczności reklam display zrównoważył długotrwały trend spadkowy z poprzednich dwunastu miesięcy – pokazuje raport firmy Meetrics. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19.
0 1 0 0 0 13.07.2020Jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia w obszarze rozrywki? Badanie firmy VivendiPrawie połowa konsumentów z różnych miejsc świata oczekuje, że ich zachowania w mediach trwale się zmienią po Covid-19 – pokazuje badanie firmy Vivendi.
0 1 0 0 0 13.07.2020Cinema City Poland z nowymi agencjamiSieć Cinema City Poland w ramach przetargu wyłoniła nowe agencje odpowiedzialne za public relations i obsługę kreatywną. Do współpracy zaprosiła Monday – agencję komunikacji oraz Feeders Agency. Obie wspierają firmę od 1 lipca.
0 1 0 0 0 13.07.2020IndaHash przygotował raport o TikTokuFirma IndaHash zapytała 2 tys. influencerów z TikToka z 61 różnych krajów o spostrzeżenia na temat aplikacji. Rezultatem jest „Raport TikTok”.
0 2 0 0 0 13.07.2020Reklama w czasie pandemii: koniec kryzysu? Badanie InquiryDane YouGov BrandIndex pokazują, jaki wpływ ma zmniejszenie budżetów reklamowych na kondycję marki. Szczególnie wyraźnie widać to w okresie pandemii, kiedy wiele firm ograniczyło znacznie komunikację w mediach. Znajduje to odbicie w badaniu YouGov BrandIndex, m.in. w odpowiedziach na pytanie o znajomość reklam. Firma Inquiry przedstawia dane z kwietnia 2020 r. w porównaniu z marcem, a także z czerwca w porównaniu z majem.
0 1 0 0 0 13.07.2020Poznańskie zielone przystanki oczyszczają powietrze i chłodzą w upalne dniW Poznaniu powstał system zielonych dachów na wiatach przystankowych. To ekologiczna inicjatywa AMS i Grupy MTP (Międzynarodowe Targi Poznańskie). Projekt ma na celu zwiększenie liczby zielonych miejsc, które są niezbędne w oczyszczaniu powietrza w mieście.
0 7 0 0 0 13.07.2020Polski Internet w czerwcu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2020 r. wyniosła ogółem 27,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,7 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 10.07.2020Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastówOmnicom Media Group i Spotify podpisały umowę, która zapewni agencji holdingowej i jej klientom specjalny dostęp do innowacji platformy w zakresie podcastów, w tym produktów reklamowych, danych o odbiorcach i ekskluzywnych treści. Transakcja opiewa na 20 mln dol.