Covid(n)owe plany zakupowe Polaków – badanie Dentsu Aegis Network Polska
  • 0
  • 1
9.07.2020

Covid(n)owe plany zakupowe Polaków – badanie Dentsu Aegis Network Polska

Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii Covid-19, jak również w jej trakcie kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, inne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu Aegis Network Polska odczuł wpływ wirusa, a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet czy plany. Dział analityczny firmy zapytał Polaków w dwóch falach (marzec i maj) o to, jak w tym czasie zmieniły się ich tendencje zakupowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2020

8 lipca 2020