1 1 0 12.03.2021Durex podpowiada dorosłym, jak rozmawiać o seksie11 marca marka Durex i Abstra wystartowali z nowym kanałem na YouTube „W łóżku. Rozmowy dopasowane”. Misją projektu jest polepszenie komunikacji w związku oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.
0 1 0 12.03.2021Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19Sieć Biedronka jako pierwsza w Polsce od 15 marca będzie sprzedawać certyfikowany test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium Prima Lab test ma dokładność ponad 98%. Można go wykonać w warunkach domowych. Jego cena to 49,99 zł.
1 1 1 12.03.2021Bank BNP Paribas startuje z inicjatywą „Gdzie są nasze Patronki?”Na kartach historii Polski zapisało się wiele inspirujących i wyjątkowych kobiet: laureatki Nagrody Nobla, zdobywczynie medali olimpijskich, kreatorki trendów w sztuce, nauce i innych dziedzinach życia. Jednak według statystyk aż 90% patronów polskich szkół to mężczyźni. Bank BNP Paribas 8 marca rozpoczął program „Gdzie są nasze Patronki?”, w którym zachęca szkoły do przyjmowania nazwisk patronek, jednocześnie przybliżając losy niezwykłych kobiet. Placówki, które wezmą udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.
3 1 0 12.03.2021PSH Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową11 marca rozpoczęła się kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Działania wizerunkowe skierowane są do lokalnej społeczności i prezentują markę jako bliskiego sąsiada, który przychodzi z pomocą podczas codziennych zakupów.
0 4 0 12.03.2021Panorama średniowiecznego Poznania na muralu w stolicy WielkopolskiRuszyła realizacja wielkoformatowego, historycznego muralu w ścisłym centrum Poznania. Inicjatorem projektu jest Urząd Miejski, Biuro Konserwatora Zabytków, a tytuł mecenasa objęła marka Duży Ben (Grupa Eurocash).
0 2 0 12.03.2021Narzędzia monetyzacyjne dla twórców na Facebooku teraz będą bardziej dostępneFacebook ogłasza szereg aktualizacji, które mają ułatwić twórcom zarabianie za pośrednictwem platform. Wśród nich są m.in. testowanie reklam w relacjach i uruchomienie reklam in-stream w transmisjach na żywo.
0 6 13 12.03.2021Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartośćTylko do 1 lutego Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5,5 mln zł na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. Szacunkową wartość kampanii wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych z Kantar Media.
0 35 0 11.03.2021Kolekcja Medicine inspirowana twórczością Fridy KahloMarka odzieżowa Medicine przygotowała kolekcję inspirowaną twórczością Fridy Kahlo. W ofercie znajdują się m.in. bluzy, T-shirty czy sukienki z motywami zaczerpniętymi z malarstwa meksykańskiej artystki.
0 1 0 11.03.2021Śledź nasz podcast – Apple rezygnuje z terminu „subskrybuj”Apple Podcasts wprowadza kosmetyczną zmianę w używanym języku. Zamiast do „subskrybowania” podcastów będzie zachęcał do ich „śledzenia”.
1 6 0 11.03.2021Kampania promująca polską premierę butów Adidas ZX 2K Boost PureAdidas Originals prezentuje najnowszą odsłonę serii sneakersów ZX 2K Boost Pure. Wprowadzeniu na rynek nowego modelu towarzyszy kampania reklamowa „ZXience” z udziałem influencerów.