Jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia w obszarze rozrywki? Badanie firmy Vivendi
  • 0
  • 1
13.07.2020

Jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia w obszarze rozrywki? Badanie firmy Vivendi

Prawie połowa konsumentów z różnych miejsc świata oczekuje, że ich zachowania w mediach trwale się zmienią po Covid-19 – pokazuje badanie firmy Vivendi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2020

Reklama w czasie pandemii: koniec kryzysu? Badanie Inquiry

Dane YouGov BrandIndex pokazują, jaki wpływ ma zmniejszenie budżetów reklamowych na kondycję marki. Szczególnie wyraźnie widać to w okresie pandemii, kiedy wiele firm ograniczyło znacznie komunikację w mediach. Znajduje to odbicie w badaniu YouGov BrandIndex, m.in. w odpowiedziach na pytanie o znajomość reklam. Firma Inquiry przedstawia dane z kwietnia 2020 r. w porównaniu z marcem, a także z czerwca w porównaniu z majem.