#WspierajmyNasze – OSM Radomsko zachęca do kupowania polskich produktów
  • 0
  • 2
26.06.2020

#WspierajmyNasze – OSM Radomsko zachęca do kupowania polskich produktów

OSM Radomsko prowadzi kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Ma też uświadomić konsumentom, że polski producent jest blisko i warto sięgnąć właśnie po jego produkty. Akcji towarzyszy hashtag #WspierajmyNasze.

Kampania #WspierajmyNasze prowadzona jest w internecie: na stronie firmy oraz na Facebooku i Instagramie. Publikowane tam są m.in. zdjęcia i przepisy zawierające lokowanie produktów firm biorących udział w akcji. Udział w niej jest bezpłatny. Początkowo akcja ograniczała się do wpisów na stronie WWW, pokazujących solidarność polskich producentów. Wraz z rosnącym zainteresowaniem przerodziła się w kampanię marketingową.

Do akcji oprócz przedsiębiorców dołączają blogerzy, instagramerzy, influencerzy i wolni strzelcy. Od 16 maja funkcjonuje profil na Instagramie z przepisami, w których zostały wykorzystane polskie produkty: instagram.com/wspierajmynasze/.

Korzyścią dla partnerów jest darmowa reklama oraz możliwość współpracy w kształtującej się wspólnocie firm i konsumentów wspierających polską produkcję. Firmy, które dołączyły, solidaryzują się z akcją na różne sposoby. Część z nich udostępnia informacje o #WspierajmyNasze w swoich mediach społecznościowych, linkuje do wpisów kampanii, pisze o współpracy.

O celu akcji można przeczytać:

„Dlaczego kształtowanie propatriotycznej postawy konsumenckiej jest tak ważne? Przy bogatej ofercie na sklepowych półkach wybór produktu od polskiego producenta ma znaczenie, bo w efekcie przyczynia się do wsparcia sprzedaży polskiej żywności. W ten sposób wspieramy też rolników. Nasze polskie produkty są zdrowe, smaczne i naturalne, z pewnością nie są gorsze od zachodnich. Trochę o tym zapomnieliśmy. Inne czynniki decydują o wyborze takiego, a nie innego produktu. Kluczowy czynnik to, oczywiście, cena. Zależy nam na zmianie podejścia w kontekście decyzji zakupowych. […] Zależy nam na promowaniu patriotyzmu konsumenckiego w każdej formie”.

Elementem kampanii są „Portrety [nie]zwykłych Polaków”. Powstały 182 wpisy na stronie internetowej, Facebooku, Instagramie (do tego kilkaset wzmianek z hashtagiem #wspierajmynasze). Odbyły się specjalne sesje zdjęciowe i pojawiły wzmianki na kontach instagramerów.

  • 1

Do akcji przyłączyły się takie marki jak E. Wedel, Hortex, Ustronianka, Jurajska, Majonez Kętrzyński, GS1 Polska, PolskiKoszyk.pl, Delikatesy Centrum, MasterPress, E. Leclerc (oddział Bełchatów), Robico.

PolskiKoszyk w ramach współpracy zaprojektował logo wykorzystywane w kampanii. O akcji piszą portale branżowe.

  • 2
#WspierajmyNasze – zachęca OSM Radomsko wraz z partnerami akcji

#WspierajmyNasze – zachęca OSM Radomsko wraz z partnerami akcji

#WspierajmyNasze – zachęca OSM Radomsko wraz z partnerami akcji

26 czerwca 2020