Jak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjachJak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjachJak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjachJak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjach
Albo skierujesz swój przekaz bardziej precyzyjnie, albo będziesz wtapiać pieniądze (fot. olly/Fotolia)

Jak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjach

Jak nie przepłacać za reklamy kupowane na aukcjach
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Im popularniejsze stają się Google AdWords i model programmatic, tym częściej kupujący przepłacają za tego rodzaju reklamy. Dlaczego? Czym jest klątwa zwycięzcy? Odpowiedzi na te pytania są tym ważniejsze, że reklamy na aukcjach kupują prawie wszyscy: od drobnych przedsiębiorców aż po korporacje.

Google AdWords i reklamy display w modelu programmatic i real-time bidding (RTB) to najszybciej rosnąca część reklamy internetowej. Według wyliczeń domu mediowego ZenithOptimedia w 2015 roku ich wartość osiągnęła zawrotną sumę 106 mld dolarów.

Ci, którzy klikając na ekranie monitora, wydali te pieniądze, często nie wiedzieli nawet, że uczestniczyli w aukcji wraz z innymi chętnymi do zareklamowania się.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się