Espresso

10 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2020

Prezesi największych polskich spółek najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Badanie On Board Think Kong

Polscy CEO top 20 spółek w pierwszej połowie 2020 r. opublikowali 766 postów na swoich profilach społecznościowych (LinkedIn i Twitter). To daje pierwsze miejsce pod względem intensywności komunikacji spośród menedżerów na rynkach objętych badaniem. Około 22% wpisów prezesów z Polski dotyczyło tematów związanych z pandemią Covid-19. Zaraz za Polską plasuje się Francja z 483 postami. We Francji 36% postów prezesów największych firm dotyczyło pandemii – pokazuje badanie On Board Think Kong.

9 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2020

Covid(n)owe plany zakupowe Polaków – badanie Dentsu Aegis Network Polska

Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii Covid-19, jak również w jej trakcie kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, inne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu Aegis Network Polska odczuł wpływ wirusa, a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet czy plany. Dział analityczny firmy zapytał Polaków w dwóch falach (marzec i maj) o to, jak w tym czasie zmieniły się ich tendencje zakupowe.

Poprzednie Następne