IndaHash przygotował raport o TikToku
  • 0
  • 1
13.07.2020

IndaHash przygotował raport o TikToku

Firma IndaHash zapytała 2 tys. influencerów z TikToka z 61 różnych krajów o spostrzeżenia na temat aplikacji. Rezultatem jest „Raport TikTok”.

Oto niektóre z najciekawszych odkryć, które przynosi raport o TikToku:

  • 83% respondentów twierdzi, że marki z pewnością mogłyby odnieść korzyści z promocji produktów i usług na TikToku.
  • Użytkownicy TikToka sprawdzają aplikację średnio 1–3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty dziennie.
  • 63% respondentów zgadza się ze stwierdzeniem: „Treść na TikToku jest bardziej »prawdziwa«, jest bardziej relatywna i mniej »wypolerowana« niż inne media społecznościowe”.
  • Najpopularniejsze treści na TikToku są związane z rozrywką (62%), stylem życia (50%) i modą (42%).
  • 87% influencerów chce tworzyć więcej treści na TikToku w 2020 r.
  • 54% użytkowników TikToka uważa, że istnieje możliwość tworzenia poważniejszych treści w aplikacji.

Zobacz cały raport w języku angielskim.

  • 1
raport o Tik Toku

Raport o TikToku

13 lipca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2020

Reklama w czasie pandemii: koniec kryzysu? Badanie Inquiry

Dane YouGov BrandIndex pokazują, jaki wpływ ma zmniejszenie budżetów reklamowych na kondycję marki. Szczególnie wyraźnie widać to w okresie pandemii, kiedy wiele firm ograniczyło znacznie komunikację w mediach. Znajduje to odbicie w badaniu YouGov BrandIndex, m.in. w odpowiedziach na pytanie o znajomość reklam. Firma Inquiry przedstawia dane z kwietnia 2020 r. w porównaniu z marcem, a także z czerwca w porównaniu z majem.

10 lipca 2020