Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastów
  • 0
  • 1
10.07.2020

Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastów

Omnicom Media Group i Spotify podpisały umowę, która zapewni agencji holdingowej i jej klientom specjalny dostęp do innowacji platformy w zakresie podcastów, w tym produktów reklamowych, danych o odbiorcach i ekskluzywnych treści. Transakcja opiewa na 20 mln dol.

Współpraca rozpoczęła się 8 lipca i potrwa do końca roku. To największe jak dotąd strategiczne partnerstwo w dziedzinie reklamy podcastowej.

Omnicom i Spotify opracują wspólne badania i najlepsze praktyki w zakresie tego rodzaju reklamy, dotykając takich dziedzin, jak targetowanie, raportowanie i pomiary. Wewnętrzne urządzenie Creative Solutions Spotify stworzy również niestandardowe rozwiązania audio dla Omnicomu.

Agencja zarządza około 35 mld dol. w rocznych globalnych wydatkach reklamowych w imieniu swoich klientów. Wśród nich są tacy reklamodawcy, jak Procter & Gamble, AT&T, Activision czy McDonald’s.

Źródło: www.mobilemarketer.com

  • 1
Omnicom i Spotify z umową opiewającą na 20 mln dol.

Omnicom i Spotify z umową opiewającą na 20 mln dol.

10 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2020

Prezesi największych polskich spółek najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Badanie On Board Think Kong

Polscy CEO top 20 spółek w pierwszej połowie 2020 r. opublikowali 766 postów na swoich profilach społecznościowych (LinkedIn i Twitter). To daje pierwsze miejsce pod względem intensywności komunikacji spośród menedżerów na rynkach objętych badaniem. Około 22% wpisów prezesów z Polski dotyczyło tematów związanych z pandemią Covid-19. Zaraz za Polską plasuje się Francja z 483 postami. We Francji 36% postów prezesów największych firm dotyczyło pandemii – pokazuje badanie On Board Think Kong.