Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastów
  • 0
  • 1
10.07.2020

Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastów

Omnicom Media Group i Spotify podpisały umowę, która zapewni agencji holdingowej i jej klientom specjalny dostęp do innowacji platformy w zakresie podcastów, w tym produktów reklamowych, danych o odbiorcach i ekskluzywnych treści. Transakcja opiewa na 20 mln dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2020

Prezesi największych polskich spółek najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Badanie On Board Think Kong

Polscy CEO top 20 spółek w pierwszej połowie 2020 r. opublikowali 766 postów na swoich profilach społecznościowych (LinkedIn i Twitter). To daje pierwsze miejsce pod względem intensywności komunikacji spośród menedżerów na rynkach objętych badaniem. Około 22% wpisów prezesów z Polski dotyczyło tematów związanych z pandemią Covid-19. Zaraz za Polską plasuje się Francja z 483 postami. We Francji 36% postów prezesów największych firm dotyczyło pandemii – pokazuje badanie On Board Think Kong.