0 1 0 0 0 18.08.2020Nowa kampania The Body Shop skierowana do kobiet„Summer? I care!” – to hasło tegorocznej letniej akcji The Body Shop Polska. Kampania ma pokazać kobietom, że niezależnie od okoliczności każdy moment jest dobry, by o siebie zadbać. Pomogą w tym serie kosmetyków o orzeźwiających zapachach, a także właściwościach ochronnych i koloryzujących. Wszystkie są w 100% wegańskie i wytworzone bez krzywdzenia zwierząt.
0 1 0 0 0 18.08.2020Klienci banków w Polsce zainteresowani usługami finansowymi opartymi na otwartej bankowości – badanie MastercardKonsumentów przekonują: wygoda, komfort i dodatkowe korzyści, jakie zapewniają tego typu usługi. Duży potencjał mają m.in. zakupy warunkowe „kup, kiedy będzie taniej”, usługa pokolizyjna w razie samochodowej stłuczki czy agregowanie w swojej bankowości internetowej i mobilnej rachunków prowadzonych w innych instytucjach.
0 1 0 0 0 18.08.2020Druga odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”Durex kontynuuje założenia kampanii „Głośni w łóżku” i zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz w specjalnej strefie marki na Allegro udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.
1 1 0 0 0 17.08.2020Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”Producent gier komputerowych Epic Games opublikował wideo „Nineteen Eighty-Fortnite”, które jest odniesieniem do słynnej reklamy „1984” Apple. To forma zemsty za usunięcie gry „Fortnite” z App Store. Technologiczna firma z Cupertino przedstawiona została w krótkim filmie jako wcielenie zła.
1 8 0 0 0 17.08.2020Ostatni singiel projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Beata Kozidrak interpretuje ZiperęBeata Kozidrak zaangażowała się w projekt Lech Music Festiwale Inaczej, tworzony przez Lech Music i Albo Inaczej. Poddała własnej interpretacji kawałek Zipery „Bez ciśnień”.
1 1 0 0 0 17.08.2020„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCORuszyła kampania „Stay Together” na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii Covid-19. Zainicjował ją muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remek Zawadzki oraz twórca Openstage.pl Łukasz Feldek. Realizowana jest pod patronatem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz miast należących do Sieci Miast Muzyki UNESCO. W pierwszych sekundach wideo pojawia się Jerzy Owsiak i namawia do trzymania się razem oraz bycia odpowiedzialnym.
0 1 0 0 0 17.08.2020Marka Opoczno wybrała agencję PRMarka płytek ceramicznych Opoczno rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę public relations. Od sierpnia 2020 r. jej działania PR poprowadzi firma doradztwa komunikacyjnego Home Sweet Home PR, która specjalizuje się w reprezentowaniu firm i osób z branży wyposażenia wnętrz.
0 1 0 0 0 17.08.202043 kampanie, 56 szans na złote statuetki – znamy nominacje do IAB Mixx Awards 2020Jury IAB Mixx Awards 2020 spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominowanych. Laureatów konkursu na najlepsze internetowe kampanie reklamowe poznamy 6 października.
0 1 0 0 0 14.08.2020„Wywieś flagę, daj odwagę” – zachęca queerowy blog o seksie i sklep erotyczny Kinky WinkyQueerowy blog o seksie i sklep erotyczny Kinky Winky rozpoczął akcję „Wywieś flagę, daj odwagę”. Zachęca w niej do solidaryzowania się z osobami LGBT.
1 5 0 0 0 14.08.2020Drugi teledysk w ramach platformy „Pepsi Taste the Beat”„Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu „Pepsi Taste the Beat”. Pojawili się w nim: raper Sarius, Baranovski oraz kontratenor Jakub Józef Orliński.