2 1 0 0 0 9.09.2019Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firmMarka T‑Mobile rozpoczęła kampanię promującą ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e. Najnowsza odsłona, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.
0 0 0 0 0 9.09.2019Czworo Polaków w jury kategorii specjalnych Effie Europe 2019Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) ogłosiło skład jury Effie Europe 2019, kategorii specjalnych – Marketing & Business Solutions, Best of the Best, Positive Change, a także Grand Jury. Na listach znalazło się czworo przedstawicieli Polski.
0 3 0 0 0 9.09.2019W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa WavemakerKino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.
1 1 0 0 0 9.09.2019Kaufland z hitem muzyki dance w kampanii „Sobota superłup”Kaufland wystartował z kampanią „Sobota Superłup!”. To pierwszy element platformy, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i ofertach w sklepach sieci. W spocie wykorzystano motyw muzyczny z piosenki „Super Gut” Mo-Do z lat 90. XX w.
0 4 0 0 0 9.09.2019Rośnie odsetek osób robiących zakupy online. Badanie Autopay ResearchW Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych – traktowanie Internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego. Mimo to widać, że z roku na rok popularniejsze stają się wygodne i szybkie rozwiązania e-commerce. Tak wynika z badania Autopay Research „Jak kupujemy w Internecie 2019”. Czy Internet wkrótce stanie się podstawowym miejscem robienia zakupów?
1 2 0 0 0 6.09.2019UPCeusz po raz pierwszy w kampanii UPC PolskaOperator komunikacyjny UPC Polska wystartował z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Jej głównym bohaterem jest UPCeusz – ulubieniec rodziny.
0 0 0 0 0 6.09.2019Timberland zasadzi 50 milionów drzewMarka odzieży outdoorowej Timberland zamierza zasadzić 50 mln drzew do 2025 r. Pozwoli to otoczyć Ziemię jedenastokrotnie drzewnym pierścieniem. Dla porównania, Kraków zobowiązał się do posadzenia siedmiu milionów drzew do 2040 r.
1 1 0 0 0 6.09.2019„Wielkie rozDanio” – kampania promująca loterię marki DanioRozpoczęła się loteria, w ramach której można zdobyć maskotki Małego Głoda i jego ekipy – Burczka, Głodzinki i Głodróżnika. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 6.09.2019UPC powierza obsługę reklamową K2Przetarg na kompleksową obsługę reklamową UPC wygrała agencja K2. Poprowadzi działania 360 stopni – od kampanii telewizyjnej, przez BTL, OOH, DOOH, po działania w Internecie i radiu.
0 3 0 0 0 6.09.2019Facebook Dating – Facebook wprowadza serwis randkowy5 września ogłoszono uruchomienie serwisu Facebook Dating. Jak informuje firma, nowa funkcja ma umożliwić nawiązywanie relacji na podstawie zainteresowań, wspólnych grup czy wydarzeń, w których uczestniczą internauci.