Nowa kampania The Body Shop skierowana do kobiet - Marketing przy Kawie
Nowa kampania The Body Shop skierowana do kobiet
  • 0
  • 1
18.08.2020

Nowa kampania The Body Shop skierowana do kobiet

„Summer? I care!” – to hasło tegorocznej letniej akcji The Body Shop Polska. Kampania ma pokazać kobietom, że niezależnie od okoliczności każdy moment jest dobry, by o siebie zadbać. Pomogą w tym serie kosmetyków o orzeźwiających zapachach, a także właściwościach ochronnych i koloryzujących. Wszystkie są w 100% wegańskie i wytworzone bez krzywdzenia zwierząt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55717 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2020

17 sierpnia 2020