Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”
  • 1
  • 1
17.08.2020

Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”

Producent gier komputerowych Epic Games opublikował wideo „Nineteen Eighty-Fortnite”, które jest odniesieniem do słynnej reklamy „1984” Apple. To forma zemsty za usunięcie gry „Fortnite” z App Store. Technologiczna firma z Cupertino przedstawiona została w krótkim filmie jako wcielenie zła.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2020

„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO

Ruszyła kampania „Stay Together” na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii Covid-19. Zainicjował ją muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remek Zawadzki oraz twórca Openstage.pl Łukasz Feldek. Realizowana jest pod patronatem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz miast należących do Sieci Miast Muzyki UNESCO. W pierwszych sekundach wideo pojawia się Jerzy Owsiak i namawia do trzymania się razem oraz bycia odpowiedzialnym.