0 1 1 10.02.2021Barbie w pandemii z najwyższą sprzedażą od ponad pięciu latSprzedaż Barbie (Mattel) osiągnęła w 2020 r. 1,35 mld dol. To najwięcej od co najmniej 2014 r.
1 1 0 10.02.2021„Internetu, ile serce wytrzyma” w walentynkowej kampanii Plusa na kartęPlus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Igora Kwiatkowskiego. Z okazji walentynek promuje ofertę na kartę z promocyjnym Internetem.
0 3 0 10.02.2021Rośnie smart TV, Samsung najpopularniejszym producentem, YouTube i Netflix królują wśród aplikacji. Wavemaker „VideoTrack”Ponad 10 mln dorosłych Polaków z dostępem do Internetu aktywnie korzysta ze smart TV – wynika z „VideoTrack 5”, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Podłączony do Sieci telewizor jest w ostatnich latach ekranem najszybciej zdobywającym popularność wśród widzów VoD.
0 9 0 10.02.2021Media protestują – czarne plansze, specjalne komunikaty, brak programu10 lutego część polskich mediów rozpoczęła akcję protestacyjną „Media bez wyboru” przeciw planowanemu podatkowi od reklamy. Na pierwszych stronach dzienników, w serwisach internetowych, na stronach WWW stacji telewizyjnych i radiowych pojawiły się czarne plansza, a treści zostały zablokowane. Emisję programu wstrzymały też m.in. stacje Polsat News i TVN 24 oraz rozgłośnia RMF FM.
0 1 0 9.02.2021Konferencja CyberRemote – do 14 lutego można zgłaszać tematy15 kwietnia odbędzie się kolejna konferencja PTBRiO z cyklu Cyber. Tym razem badacze skupią się na zagadnieniach związanych ze zdalnymi metodami kontaktu, dystansem społecznym i pokrewnymi.
0 7 0 9.02.2021Decathlon i Ikea prowadzą dialog w social media i wymieniają się hasłami reklamowymiSieci sklepów Decathlon oraz Ikea prowadzą wspólne działania reklamowe na billboardach i w mediach społecznościowych. Odwołują się nawzajem do siebie w kreacjach, promując jednocześnie określone produkty. Akcja ma powiązać aktywność sportową z odpowiednio wyposażonym domem.
0 1 0 9.02.2021SAR oraz IAA reagują oświadczeniem na projekt podatku od przychodów reklamowychStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
0 1 0 9.02.2021Dell Technologies wybrał agencje Focus Media Group do obsługi projektu na 32 rynkach CEEPrzetarg na nowy projekt Dell Technologies obejmujący 32 rynki Europy Środkowo-Wschodniej wygrały agencje Focus Media Group i Imagine Nation. Obie te firmy funkcjonujące w grupie Focus Media Group razem pracowały nad ofertą i wspólnie też będą ją realizować.
0 1 0 9.02.2021GroupM wprowadza usługę AntiFraudGrupa mediowa GroupM wprowadza usługę AntiFraud, czyli usystematyzowany monitoring jakości ruchu dostarczanego w kampaniach. Dostęp do usługi mają klienci MediaComu, Wavemakera i Mindshare, a więc agencji działających w ramach GroupM.
0 2 0 9.02.2021W styczniu Strajk Kobiet był popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci to Warszawa, Łódź i Poznań. Analiza SentiOnePaździernikowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego orzekający niekonstytucyjność przepisów dopuszczających aborcję z powodu trwałych i nieodwracalnych wad płodu, mimo pandemii oraz zakazu zgromadzeń stał się przyczyną ogromnych protestów w całym kraju. Jego publikacja w styczniu tego roku w Dzienniku Ustaw nie wywołała równie gwałtownych reakcji. Jak jednak wynika z danych internetowych zebranych przez SentiOne – zainteresowanie tematem było bardzo duże, choć o 80% mniejsze niż w październiku. Odnotowano 698 mln wyświetleń. Mężczyźni angażowali się w dyskusje tak samo często, jak kobiety.