Druga odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”
  • 0
  • 1
18.08.2020

Druga odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Durex kontynuuje założenia kampanii „Głośni w łóżku” i zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz w specjalnej strefie marki na Allegro udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2020

„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO

Ruszyła kampania „Stay Together” na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii Covid-19. Zainicjował ją muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remek Zawadzki oraz twórca Openstage.pl Łukasz Feldek. Realizowana jest pod patronatem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz miast należących do Sieci Miast Muzyki UNESCO. W pierwszych sekundach wideo pojawia się Jerzy Owsiak i namawia do trzymania się razem oraz bycia odpowiedzialnym.