Klienci banków w Polsce zainteresowani usługami finansowymi opartymi na otwartej bankowości – badanie Mastercard - Marketing przy Kawie
Klienci banków w Polsce zainteresowani usługami finansowymi opartymi na otwartej bankowości – badanie Mastercard
  • 0
  • 1
18.08.2020

Klienci banków w Polsce zainteresowani usługami finansowymi opartymi na otwartej bankowości – badanie Mastercard

Konsumentów przekonują: wygoda, komfort i dodatkowe korzyści, jakie zapewniają tego typu usługi. Duży potencjał mają m.in. zakupy warunkowe „kup, kiedy będzie taniej”, usługa pokolizyjna w razie samochodowej stłuczki czy agregowanie w swojej bankowości internetowej i mobilnej rachunków prowadzonych w innych instytucjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2020

17 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
17.08.2020

„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO

Ruszyła kampania „Stay Together” na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii Covid-19. Zainicjował ją muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remek Zawadzki oraz twórca Openstage.pl Łukasz Feldek. Realizowana jest pod patronatem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz miast należących do Sieci Miast Muzyki UNESCO. W pierwszych sekundach wideo pojawia się Jerzy Owsiak i namawia do trzymania się razem oraz bycia odpowiedzialnym.