„Głośni w łóżku” – rusza kampania marki Durex
  • 1
  • 13
7.06.2020

„Głośni w łóżku” – rusza kampania marki Durex

Durex w nowej kampanii zachęca do rozmów o potrzebach seksualnych. Podkreśla także rolę komunikacji w związku. Na podstawie prawdziwych historii par pokazano, jak rozmowa przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. „Głośni w łóżku” podpowiadają, co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Start projektu zaplanowano w Międzynarodowy Dzień Seksu, czyli 7 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 czerwca 2020