Prognozy dotyczące rynku prezerwatyw są optymistyczne – do 2019 roku ten segment produktów FMCG ma wzrosnąć o 9%. Durex, jedna z czołowych marek na tym rynku, zamierza to wykorzystać. Na początek chce sprawić, by klienci zaczęli postrzegać ją inaczej niż dotąd.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rocznie do klientów na całym świecie trafia miliard produktów marki Durex (Reckitt Benckiser). Obecnie jej prezerwatywy są dystrybuowane w 150 krajach, a w 40 z nich jest ona liderem rynku. W polskim rynku prezerwatyw, wartym około 180 mln zł rocznie, 80% udziałów mają Durex oraz Unimil (Ansell). Reszta należy do mniejszych producentów.
Z kolei w Stanach Zjednoczonych Durex od wielu lat konkuruje z liderem – brandem Trojan.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.