„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO - Marketing przy Kawie
„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO
  • 1
  • 1
17.08.2020

„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO

Ruszyła kampania „Stay Together” na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii Covid-19. Zainicjował ją muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remek Zawadzki oraz twórca Openstage.pl Łukasz Feldek. Realizowana jest pod patronatem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz miast należących do Sieci Miast Muzyki UNESCO. W pierwszych sekundach wideo pojawia się Jerzy Owsiak i namawia do trzymania się razem oraz bycia odpowiedzialnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 sierpnia 2020

14 sierpnia 2020