1 1 0 0 0 31.08.2020„Witaj w lepszym domu” – Ikea w kampanii zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu1 września wystartuje kampania „Witaj w lepszym domu”, w której Ikea zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Jej celem jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą mogą uzyskać dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza.
0 1 0 0 0 31.08.2020Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfKSzybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego z ostatnich trzech miesięcy w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne zamknięcie spowodowały ponowne pojawienie się ognisk infekcji i powrót obaw o przyszłą kondycję zarówno własnego gospodarstwa domowego, jak i całej polskiej gospodarki. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1. Był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.
2 7 0 0 1 31.08.2020Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”Marka odzieżowa Medicine rozpoczęła kampanię promującą nową kolekcję. Przedstawia ją jako lek na „ból istnienia”. W reklamach wystąpili Dorota Masłowska i Maciej Chorąży.
1 1 0 0 0 31.08.2020Łzy, krew i katar, czyli reklama Kruger ProductRozpoczęła się kampania reklamowa marki Kruger Product. Ukazano w niej różne momenty ludzkiego życia, skupiając się na tych chwilach, kiedy potrzebne są chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe.
0 1 0 0 0 31.08.2020Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB PolskaCzym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.
1 6 0 0 0 31.08.2020Puma z drona w ramach konkursu marki i sieci Martes SportMarka Puma i sieć Martes Sport promują nową linię butów X-Ray. W ramach organizowanego konkursu będą one dostarczane dronem na terenie całej Polski. Kampania online ruszyła 22 sierpnia.
0 1 0 0 0 31.08.2020Hebe przedłuża współpracę z V&PSieć drogerii Hebe przedłużyła współpracę z V&P na kolejny rok. Agencja w ubiegłym roku wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL marki.
0 1 0 0 0 28.08.2020User Conf w formule online już 14–15 wrześniaKonferencja odbędzie się 14–15 września br. za pośrednictwem narzędzia Hopin – platformy do organizowania wirtualnych wydarzeń. Wystąpią m.in. Radosław Kozłowski z Allegro, Krzysztof Nawelski z Santander Consumer Bank, Jan Sikora z Planet Plus czy Edyta Paul z Rehau.
0 1 0 0 0 28.08.2020Burger King promował się na Twitchu bez wiedzy i zgody streamerówBurger King rozpoczął kampanię na Twitchu, którą rozzłościł streamerów. Marka wykorzystała dostępne na platformia tzw. donejty i reklamowała swoje produkty bez porozumienia z autorami kanałów.
1 1 0 0 1 28.08.2020Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnychAby zachęcić do zakrywania ust i nosa w obliczu Covid-19, miasto Chicago i agencja Ogilvy przygotowały soczewkę na Snapchata. Wykorzystuje ona rozszerzoną rzeczywistość.