1 1 0 1.02.2021Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywnePo ponad dziesięciu latach obecności na Super Bowl Kia Motors America rezygnuje z 55. finału. Zamiast tego planuje rozszerzenie działalności charytatywnej na rzecz młodzieży w Ameryce. Szczegóły nowych inicjatyw zostaną ujawnione 4 lutego.
0 1 0 1.02.2021Tyskie przekonało Najmana i Stanowskiego, że coś ich jednak łączyMarcin Najman i Krzysztof Stanowski spotkali się podczas 29. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Częstochowie. Bokser przekazywał dziennikarzowi osobiście wylicytowaną przez niego niebieską kurtkę. Tyskie wykorzystało tę okazję do promocji przekazu platformy „Przejdźmy na ty” i przekonało obu panów, żeby pomimo różnic usiedli przy piwie.
2 4 0 1.02.2021„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC EarthZ okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC Earth wspólnie z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem postanowiła tchnąć nową energię w utwór, który dla wielu był pierwszym manifestem ekologicznym i muzycznym hołdem oddanym naturze. Nowa aranżacja utworu „Kolorowy wiatr” z filmu „Pocahontas” w zestawieniu z ujęciami z serii mają przypominać o nietracącym na aktualności przesłaniu, że nasz świat nie jest nam dany na zawsze. Jeżeli chcemy go ocalić, musimy sobie przypomnieć, jak żyć z nim w harmonii.
1 1 0 29.01.2021Mars rozpoczyna kampanię crowdsourcingową z influencerami, aby wzmocnić głosy kobietKorporacja działająca w branży spożywczej uruchomiła kampanię crowdsourcingową „Here to Be Heard”. Chce zaangażować kobiety różnych ras, w różnym wieku, różnej orientacji seksualnej czy wyznania i zająć się tematem nierówności płci.
1 1 0 29.01.2021TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w PolscePod koniec stycznia TikTok poinformował o otwarciu pierwszego biura w Polsce. Równolegle wystartował z kampanią reklamową „Don’t make Ads. Make TikToks”.
0 4 0 29.01.2021Ilustracje Karoliny Pawelczyk promują perfumy Marc Jacobs FragrancesIlustracje Karoliny Pawelczyk promują wiosenną linię zapachów Marc Jacobs Fragrances. Jest to kontynuacja współpracy polskiej rysowniczki z domem mody, który od 2001 r. działa na rynku perfum.
0 3 0 29.01.2021Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote SpinaczeJury XVIII konkursu Złote Spinacze przyznało 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Konkurs organizowany jest przez Związek Firm Public Relations.
1 2 0 28.01.2021„Dorzuć więcej smaku do chwil w domu z Pepsi” – ruszyła kampania kierowana do generacji ZNa trzydziestu pięciu rynkach Europy Wschodniej wystartowała kampania „Dorzuć więcej smaku do chwil w domu z Pepsi”. Kierowana jest do generacji Z.
2 1 0 28.01.2021Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii marki SanytolZ początkiem lutego wystartuje kampania telewizyjna marki Sanytol (AC Marca) z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan. Będzie promować uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący do podłóg.
0 1 2 28.01.2021Orlen chce mieć własne automaty do odbioru paczekDaniel Obajtek, prezes PKN Orlen w rozmowie z „Rzeczpospolitą” zapowiedział, że koncern chce postawić 2 tys. automatów do odbioru paczek. Ma to nastąpić w ciągu najbliższych dwóch lat.