0 4 0 0 0 26.08.2020Konkurs Art Moves 2020 rozstrzygniętyTegoroczny konkurs Art Moves odbywał się pod hasłem „Epidemia – globalna katastrofa, kara czy szansa, by wymyślić siebie i świat na nowo?”. Wpłynęły na niego prace z 70 krajów świata. Właśnie wybrano laureatów – zwycięzcę i dziewięcioro wyróżnionych.
0 2 0 0 0 25.08.2020Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę. Badanie ExactoProfesjonaliści z branży public relations są zgodni co do tego, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe (77%) oraz digital PR (72%). Po przeciwnej stronie znajdują się organizacja eventów i sponsoring, gdzie spadek zapotrzebowania prognozuje odpowiednio 78% i 63% respondentów. Powyższe wyniki są efektem badań przeprowadzonych w 2020 r. przez zespół analityków Exacto.
0 1 0 0 0 25.08.2020Jennifer Lopez wprowadzi własną markę kosmetykówJennifer Lopez wprowadzi na rynek własną markę kosmetyczną J.Lo Beauty. Na razie nie wiadomo jeszcze, jakiego typu będą to produkty.
1 1 0 0 0 25.08.2020Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium ResellerO tym, że źródło ma znaczenie, przekonują: iSpot, Cortland i iDream, które łączą siły w pierwszej wspólnej kampanii internetowej: „Tu bije źródło Apple”. Podjęte działania mają na celu budowanie w świadomości klientów korzyści wynikających z zaufania autoryzowanym salonom Apple w Polsce. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia.
0 1 0 0 0 25.08.2020Wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r. – IAB Polska/PwC AdExW pierwszych trzech miesiącach 2020 r. nakłady na reklamę online wzrosły o ponad 45 mln zł względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Pomimo pierwszych skutków epidemii zaobserwowanych w marcu dynamika rok do roku w całym kwartale wyniosła 4,2%.
0 1 0 0 0 25.08.2020Subaru i Philadelphia Union umieściły na pustych krzesłach na stadionie zdjęcia psów do adopcjiSubaru i klub piłkarski Philadelphia Union postanowiły spożytkować puste z powodu koronawirusa stadionowe krzesła. Będą na nich prezentować zdjęcia psów do adopcji.
0 3 0 0 0 25.08.2020KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”„It’s Finger Lickin’ Good” – to hasło niezmiennie od 64 lat jest sloganem KFC na całym świecie. Jednak, jak przyznaje marka, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i przy obowiązujących obostrzeniach nie wydaje się najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się tym sloganem w przekazach reklamowych.
0 1 0 0 0 24.08.2020Adidas i Deliveroo przygotowały jadalne butyAdidas nawiązał współpracę z firmą Deliveroo dostarczającą jedzenie. W ramach kooperacji powstały jadalne repliki nowo wprowadzonych na rynek butów ZX 2K Boost.
1 1 0 0 0 24.08.2020Korniki w kampanii reklamowej NetiiNetia wystartowała z kampanią ATL promującą zestawy nielimitowanego dostępu do Internetu z nową ofertą pakietów telewizyjnych. W spocie telewizyjnym pojawiają się brand heroes: korniki.
1 1 0 0 0 24.08.2020Marka Nike przygotowała spot na urodziny Kobe’ego Bryanta23 sierpnia 2020 r. Kobe Bryant obchodziłby 42. urodziny. Z tej okazji marka Nike, której był wieloletnim ambasadorem, przygotowała spot „Better. Mamba Forever”.