Łzy, krew i katar, czyli reklama Kruger Product
  • 1
  • 1
31.08.2020

Łzy, krew i katar, czyli reklama Kruger Product

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kruger Product. Ukazano w niej różne momenty ludzkiego życia, skupiając się na tych chwilach, kiedy potrzebne są chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe.

Kampania prowadzona jest dla wszystkich brandów parasolowej marki Kruger Product – Cashmere, Purex, SpongeTowels i Scotties. Reklama powstała w wersji angielskiej i francuskiej. Motywem przewodnim jest utwór „Human” zespołu Rag ‘n Bone Man.

Chcieliśmy przypomnieć, że pomimo różnic wszyscy jesteśmy takimi samymi ludźmi. Płaczemy, krwawimy, korzystamy z łazienki. Nasze produkty do tego służą i nie stronimy od tego. W rzeczywistości ta reklama jest wyrazem wdzięczności za wszystkie prawdziwe ludzkie chwile – mówi Susan Irving, dyrektor ds. marketingu firmy Kruger Products.

Produkcja reklamy, w której występują prawdziwe rodziny, miała miejsce w Vancouver w połowie lipca. Działania przygotowała kanadyjska agencja Broken Heart Love Affair.

Źródło: www.creativereview.co.uk

  • 1
Kruger Product

Kruger Product pokazuje, do czego przyda się chusteczka

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.

28 sierpnia 2020