Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska
  • 0
  • 1
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2020

28 sierpnia 2020