Puma z drona w ramach konkursu marki i sieci Martes Sport
  • 1
  • 6
31.08.2020

Puma z drona w ramach konkursu marki i sieci Martes Sport

Marka Puma i sieć Martes Sport promują nową linię butów X-Ray. W ramach organizowanego konkursu będą one dostarczane dronem na terenie całej Polski. Kampania online ruszyła 22 sierpnia.

Buty będą spadały prosto z nieba do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tam też udadzą się zwycięzcy konkursu, by odebrać nagrodę. Wykreowane wokół dostawy shoppping experience ma zachęcić konsumentów do zakupu i doświadczenia czegoś nowego.

W towarzyszącym kampanii spocie dwoje młodych bohaterów zmierza do celu – strefy zrzutu. Narracja prowadzona raz z perspektywy dziewczyny, raz chłopaka ilustruje, jak krok po kroku odebrać wygraną, czyli dostawę dronem i zwrot wartości zakupu.

Nagroda zostaje dostarczona we wcześniej ustalone miejsce i o określonej porze. Na stronie www.pumazdrona.pl znajdują się szczegóły konkursu. Tam też można zgłosić się do udziału, podając numer paragonu lub zamówienia potwierdzający zakup obuwia.

W ramach trwającego od 25 sierpnia do 7 września konkursu marka Puma i sieć sklepów Martes Sport planują realizację blisko stu dostaw dronem.

Do kampanii zostali zaangażowani także influencerzy: Karol Gązwa, znany jako Blowek, Natalia Karczmarczyk, czyli Natsu, Lena Moonlight oraz Kamil Owczarek. Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów Puma X-Ray dronem. Każda z publikacji została opatrzona oficjalnym hasztagiem akcji: #pumazdrona.

Kampania prowadzona jest w Internecie, w tym w social media oraz w sklepach stacjonarnych. Zaplanowano także cykl aktywacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja, działania komunikacyjne i produkcja materiałów – Holo Agency.

  • 6
Puma z drona

Puma z drona

31 sierpnia 2020

28 sierpnia 2020