Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia” - Marketing przy Kawie
Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”
  • 2
  • 7
31.08.2020

Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”

Marka odzieżowa Medicine rozpoczęła kampanię promującą nową kolekcję. Przedstawia ją jako lek na „ból istnienia”. W reklamach wystąpili Dorota Masłowska i Maciej Chorąży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

OwocoBojownik

4 lata temu

Nie dziwię się, że marka o nazwie "MEDICINE" robi pseudomedyczne reklamy... Jak to ugrali - owszem jest to problematyczne, ale ludzie w necie na wszystkim powieszą psy, a potem cichutko tup tup do sklepiku, bo rabacik wskoczył...

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.