Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”
AdvertisementAdvertisement
  • 2
  • 7
31.08.2020

Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”

Marka odzieżowa Medicine rozpoczęła kampanię promującą nową kolekcję. Przedstawia ją jako lek na „ból istnienia”. W reklamach wystąpili Dorota Masłowska i Maciej Chorąży.

Wypalenie, pustka, smartfonoza oraz niepokój i inne efekty zagrożeń cywilizacyjnych – na to zdaniem marki najlepszy będzie zakup nowej koszulki. Jednocześnie Medicine podkreśla, że stwierdzenia te mają charakter służący wyłącznie kreacji artystycznej.

Kampanię przygotowali pisarka Dorota Masłowska i artysta wizualny Maciej Chorąży w ramach długofalowego projektu współpracy marki z różnymi artystami. Oni również stoją za stworzeniem samej kolekcji.


Teaser


Pełny spot

Takie podejście spotkało się jednak z wyraźnym sprzeciwem internautów. Wielu z nich podkreśla, że kampania umacnia stereotypy związane z chorobami psychicznymi i jest wyjątkowo szkodliwa. Zwłaszcza w czasie, gdy polska psychiatria jest niedofinansowana i niewydolna.

Czytaj także: Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano

Kampanię przygotowała marka Medicine. Produkcją zajęła się I Like Photo Group. Premiera kolekcji nastąpi 2 września. Wtedy też, jak zapowiada brand, działania będą miały swój dalszy ciąg.

  • 7
Ubrania Medicine jako lek?

Ubrania Medicine jako lek?

OwocoBojownik

2 miesiące temu

Nie dziwię się, że marka o nazwie "MEDICINE" robi pseudomedyczne reklamy... Jak to ugrali - owszem jest to problematyczne, ale ludzie w necie na wszystkim powieszą psy, a potem cichutko tup tup do sklepiku, bo rabacik wskoczył...

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.