„Witaj w lepszym domu” – Ikea w kampanii zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu - Marketing przy Kawie
„Witaj w lepszym domu” – Ikea w kampanii zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu
  • 1
  • 1
31.08.2020

„Witaj w lepszym domu” – Ikea w kampanii zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu

1 września wystartuje kampania „Witaj w lepszym domu”, w której Ikea zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Jej celem jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą mogą uzyskać dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
31.08.2020

Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfK

Szybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego z ostatnich trzech miesięcy w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne zamknięcie spowodowały ponowne pojawienie się ognisk infekcji i powrót obaw o przyszłą kondycję zarówno własnego gospodarstwa domowego, jak i całej polskiej gospodarki. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1. Był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.

  • 0
  • 1
  • 0
31.08.2020

Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability grupy roboczej IAB Polska

Czym jest viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre praktyki w obszarze viewability”, stworzona przez grupę roboczą viewability IAB Polska. Wydawnictwo jest częścią programu poprawy jakości reklamy cyfrowej IAB Polska, który premierę będzie miał na najbliższej konferencji Forum IAB.