0 1 0 28.04.2021Krajowy Instytut Mediów rozpoczyna pilotaż badania założycielskiegoKrajowy Instytut Mediów rozpoczął ostatnią fazę przygotowań do pilotażu poprzedzającego start badania założycielskiego przyszłego jednoźródłowego panelu konsumpcji mediów. Wyłonione zostały trzy agencje badawcze: Ipsos, Kantar i PBS, które w maju przystąpią do realizacji prac terenowych.
0 1 0 28.04.2021Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”Puma wspólnie z Neymarem i grą „Fortnite” wystartowała z projektem „Neymar Jr. x Puma Crazy Playground”. Piłkarz dołączył do Icon Series w ramach aktualnego karnetu bojowego 6. sezonu „Primal”.
1 1 0 27.04.2021Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateliOddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.
1 2 0 27.04.2021Fundacja Gajusz rozpoczęła kampanię „Dzieci – śmieci”Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną „Dzieci – śmieci”, która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują szokujące, prawdziwe historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi. Uświadamiają, jak wiele wsparcia potrzebują dzieci okrutnie doświadczone przez świat dorosłych.
0 1 0 27.04.2021TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i OdpowiedzialnościTikTok w ramach swoich działań na rzecz przejrzystości ogłosił plan uruchomienia Europejskiego Ośrodka Otwartości i Odpowiedzialności. Zaproszeni eksperci, naukowcy i decydenci będą mogli zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez zespoły firmy na rzecz kształtowania platformy jako pozytywnego oraz bezpiecznego miejsca dla społeczności.
0 2 0 27.04.2021Ponad 11 tys. kampanii content marketingowych w 2020 r. Liderem Grupa RAS Polska – pokazuje badanie AdReportWedług danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w poprzednim roku zrealizowano ponad 11 tys. działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tys., na stronach Grupy RAS Polska.
0 11 0 27.04.2021„Od(sz)czep się” – na outdoorze ruszyła kampania antyszczepionkowaRuch Polska Akcja Banerowa rozpoczął outdoorową kampanię „Od(sz)czep się”. Przekonuje w niej, że szczepienia przeciw koronawirusowi są szkodliwe.
1 1 0 27.04.2021Olbrzymi kod QR na niebie – chiński serwis z grami użył dronów, aby go utworzyćNad popularną promenadą Bund w Szanghaju odbył się pokaz z udziałem setek dronów. Była to akcja chińskiego serwisu z grami Bilibili, który w ten sposób przypominał o grze RPG „Princess Connect! Re: Dive”. Pod koniec pokazu 1500 dronów zebrało się razem, by utworzyć kod QR, który po zeskanowaniu prowadził do witryny twórcy gry.
0 1 0 27.04.2021Lidl w Irlandii walczy z ubóstwem menstruacyjnym i rozdaje środki higieniczneLidl Ireland ogłosił, że będzie bezpłatnie udostępniać tampony i podpaski wszystkim klientom, którzy ich potrzebują. Wykorzysta do tego swoją aplikację mobilną.
1 8 0 27.04.2021Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cenW kolejnej fazie współpracy Ekipy Friza z firmą Koral wprowadzono lody w rozmiarze XL. Lody pojawiły się w Biedronce i Lidlu, a media społecznościowe obiegły relacje z walk o produkty. Dyrektor generalny firmy wydał też oświadczenie w sprawie cen lodów.