Espresso

2 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Stanowisko IAB Polska w sprawie nowego projektu ustawy. Zastrzeżenia dotyczą przetwarzania cookies oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstw

Zakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji, dotyczące przyjęcia Europejskiego Kodeksu Łączności Elektronicznej (EKŁE). IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko, w którym stanowczo podkreśla, by nie regulować w nowych przepisach kwestii wykraczających ponad obowiązki wynikające z dyrektywy unijnej. Szczególne zagrożenie, zdaniem przedstawicieli związku, stanowią propozycje przepisów dotyczących przetwarzania cookies oraz zmiany długości koncesji przyznawanej mediom.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy Mobile

Sytuacja związana z pandemią wpłynęła nie tylko na zmianę naszego zachowania, dystans społeczny czy wyższe standardy higieny. Również na korzystanie z usług cyfrowych i aktywność w Internecie. Świat reklamy stanął w obliczu nowych wyzwań. Jakie kanały straciły, a które obroniły pozycję? Jak wygląda pozycja mobile’u na tle innych mediów? Jakie działania są teraz najbardziej perspektywiczne? Z jakimi oczekiwaniami ze strony reklamodawców wraz z tzw. nową normalnością muszą się zmierzyć domy mediowe? To tylko wybrane pytania, na które odpowiada raport Spicy Mobile „Świat marketingu po lockdownie”.

1 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2020

Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.

Poprzednie Następne