Burger King promował się na Twitchu bez wiedzy i zgody streamerów
  • 0
  • 1
28.08.2020

Burger King promował się na Twitchu bez wiedzy i zgody streamerów

Burger King rozpoczął kampanię na Twitchu, którą rozzłościł streamerów. Marka wykorzystała dostępne na platformia tzw. donejty i reklamowała swoje produkty bez porozumienia z autorami kanałów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2020

Koronawirus i nauki behawioralne. Jak skłonić pracowników do przestrzegania zaleceń epidemicznych? H+K udostępnia plakaty dla firm i przedstawia Habits+

Agencja Hill+Knowlton Strategies (H+K) przeprowadziła badanie, które potwierdziło, że wykorzystanie nauk behawioralnych zwiększa skuteczność komunikacji zaleceń epidemicznych. Na jego podstawie przygotowała i udostępniła za darmo serię plakatów dla firm. Uruchomiła również Habits+, czyli ofertę usług kształtujących pozytywne nawyki w trakcie epidemii.