Hebe przedłuża współpracę z V&P
  • 0
  • 1
31.08.2020

Hebe przedłuża współpracę z V&P

Sieć drogerii Hebe przedłużyła współpracę z V&P na kolejny rok. Agencja w ubiegłym roku wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL marki.

W wyniku dotychczasowych działań V&P opracowała platformę komunikacyjną „Jestem w Hebe”, wykorzystującą charakterystyczny motyw muzyczny „Cheek to Cheek”.

Przedłużenie umowy to wynik efektów kampanii. V&P stworzyła serię kreacji na różne okazje: Black Week, Dzień Kobiet, specjalna oferta świąteczna czy sprzedaż online, które uzupełniają i puentują scenariusze fabularne wykorzystywane w kampanii wizerunkowej.

Przełożyło się to na zwiększenie świadomości marki i wzmocnienie emocjonalnej więzi klientów z siecią oraz wzrost wskaźnika znajomości reklamy.

Projekt prowadzi zespół działu obsługi klienta V&P, koordynujący pracę działów strategii i kreacji.

  • 1
Hebe przedłuża współpracę z agencją V&P

Hebe przedłuża współpracę z agencją V&P

28 sierpnia 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2020

Koronawirus i nauki behawioralne. Jak skłonić pracowników do przestrzegania zaleceń epidemicznych? H+K udostępnia plakaty dla firm i przedstawia Habits+

Agencja Hill+Knowlton Strategies (H+K) przeprowadziła badanie, które potwierdziło, że wykorzystanie nauk behawioralnych zwiększa skuteczność komunikacji zaleceń epidemicznych. Na jego podstawie przygotowała i udostępniła za darmo serię plakatów dla firm. Uruchomiła również Habits+, czyli ofertę usług kształtujących pozytywne nawyki w trakcie epidemii.