0 2 0 20.08.2022Robert Lewandowski nową twarzą Lidla5 września Lidl Polska wystartuje z ogólnopolską kampanią z Robertem Lewandowskim oraz jego żoną Anną Lewandowską. Akcja ma pomóc najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania.
1 1 0 20.08.2022Magenta Dom – startuje kampania T-MobileWolny czas w domu to temat kampanii Magenta Dom T-Mobile, która wystartowała 18 sierpnia. W spotach można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie.
2 1 0 20.08.2022„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania BetclicBukmacher Betclic rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Zamierza promować swój nowy produkt – Misje.
1 2 0 19.08.2022Zrób coś pięknego – Avon zachęca do wspierania działań CSRW nowej kampanii Avon prezentuje się jako marka od lat odpowiedzialna społecznie. Zaprasza też do wspólnego tworzenia lepszego, piękniejszego i bezpieczniejszego świata.
1 4 0 19.08.2022Sklep Morele musicalem promuje ofertę szkolnąKońcówka wakacji to dla większości sklepów czas na prowadzenie kampanii reklamowych „Back to school”. Sklep internetowy Morele w tym roku motyw powrotu do szkoły wykorzystał do stworzenia minimusicalu.
1 2 0 18.08.2022Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”Kaufland w najnowszej kampanii propaguje pozytywne podejście do swojego ciała i zdrowia oraz akceptację własnego wyglądu. Hasłem przewodnim działań jest zdanie „Every body needs love!”. Sieć hipermarketów promuje markę własną – Bevola.
0 2 0 18.08.2022Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i BudapeszcieRuszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword, pod hasłem „Celebrating your style”. Marka nie obchodzi typowego jubileuszu, lecz świętuje styl swoich konsumentów. Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem produktów marki, zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH.
0 3 0 18.08.2022Biedronka uruchomi nowy internetowy kanał sprzedażySieć Biedronka od poniedziałku 22 sierpnia br. uruchomi nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju. Home to sklep internetowy z artykułami przemysłowymi.
0 3 0 18.08.2022Brand24 zwiększył przychody i zyskiWedług wstępnych szacunków spółka Brand24 miała w pierwszym półroczu tego roku 10,3 mln zł przychodów i prawie 1,5 mln zysku operacyjnego. To wzrost w stosunku do tego samego okresu przed rokiem.
0 1 0 18.08.2022Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytówKampania „Kredyty na wszystko, czego potrzebuję” będzie prowadzona do 11 września br. W wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia, w Radiu Zet i Radiu Złote Przeboje pojawi się w sumie 5,6 tys. spotów.