1 1 0 0 0 16.09.2021Daniel Craig jako James Bond w reklamie Heinekena30 września odbędzie się długo wyczekiwana premiera filmu „Nie czas umierać”, ukazującego kolejne przygody Jamesa Bonda. Z tej okazji odtwarzający główną rolę Daniel Craig wystąpił w reklamie marki Heineken, która jest partnerem produkcji.
0 2 0 0 0 15.09.2021YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 wrześniaTermin zgłoszeń do YouTube Works Awards został przedłużony do północy 19 września. Tym samym uczestnicy zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu. Do konkursu organizatorzy zapraszają agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i twórców niezależnych, w tym youtuberów. Udział jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 15.09.2021Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwojuStrategia Pep+ (Pep Positive) to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju. Obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. To sposób producenta żywności i napojów na wytyczenie nowego kursu dla swojej działalności operacyjnej.
0 7 0 0 0 15.09.2021Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata16 września rozpocznie się pierwszy globalny, 24-godzinny online Ikea Festiwal. W jego ramach artyści, projektanci, DJ-e, szefowie kuchni oraz wiele innych utalentowanych osób zamienią swoje domy w wirtualną scenę, otwierając tym samym drzwi do nowych doświadczeń.
0 1 0 0 0 15.09.2021KPR SAR sygnatariuszem manifestu „Film dla klimatu”Polska branża audiowizualna włącza się w działania zmierzające do neutralizacji swojego wpływu na środowisko. Rusza inicjatywa „Film dla klimatu”. Ma to być pierwszy krok w stronę systemowych zmian w trosce o planetę.
0 1 0 0 0 15.09.2021Salony Agata z nową agencją PRSieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Agata wybrała w przetargu nową agencję PR. Od września kompleksową obsługą działań komunikacyjnych marki zajmuje się Big Picture. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 1 0 0 0 15.09.2021Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie DeloitteŁączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.
0 2 0 0 0 15.09.2021Legia Warszawa promuje się na billboardach w Moskwie15 września Legia Warszawa rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego, które znajdują się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.
1 1 0 0 0 15.09.2021Olay w kampanii wypowiada walkę algorytmom komputerowym wypaczającym standardy pięknaMarka kosmetyków Olay rozpoczęła kampanię „Decode the Bias”, odnoszącą się do algorytmów komputerowych. Akcja ma pomóc w walce z nierealistycznymi standardami piękna i dyskryminacją ze względu na kolor skóry. Zbiega się w czasie z Narodowym Tygodniem Kodowania (14–20 września).
0 6 0 0 0 15.09.2021W Łodzi powstanie mural z Wiedźminem. Ma mieć 2 tys. metrów kwadratowych. Jego autorem będzie Jakub RebelkaW Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 182 powstaje mural, którego bohaterem będzie Geralt z Rivii, czyli główna postać sagi „Wiedźmin” Andrzeja Sapkowskiego. Malowidło powstaje na 24-piętrowym budynku i ma mieć niemal 2 tys. metrów kwadratowych. Autorem dzieła będzie twórca komiksów, Jakub Rebelka.