YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 września
  • 0
  • 2
15.09.2021

YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 września

Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards został przedłużony do północy 19 września. Tym samym uczestnicy zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu. Do konkursu organizatorzy zapraszają agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i twórców niezależnych, w tym youtuberów. Udział jest bezpłatny.

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem. Ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube, wyświetlane od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.

Oceniane będą nie tylko te projekty, które wykorzystują YouTube jako narzędzie. Także te, które potrafią efektywnie włączyć ten kanał w całościową komunikację lub są oparte na ciekawych danych i insightach.

Nagrody zostaną przyznane w październiku w pięciu kategoriach:

  • Multiscreen Excellence,
  • Ingenious Insight,
  • Action Driver,
  • Creative Effectiveness,
  • Small Budget, Big Results.

Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu. Będzie to kampania, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do osiągnięcia celów biznesowych reklamodawcy.

Kampanie w konkursie YouTube Works Awards można zgłaszać, wypełniając formularz na stronie konkursu.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Więcej szczegółowych informacji o YouTube Works Awards można przeczytać w wiadomości YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Wszystko, co chcesz wiedzieć o konkursie.

  • 2
YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 września 2021

YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 września 2021

Pierwsza polska edycja konkursu YouTubeWorks

Pierwsza polska edycja konkursu YouTubeWorks

15 września 2021