Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju
  • 0
  • 1
15.09.2021

Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju

Strategia Pep+ (Pep Positive) to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju. Obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. To sposób producenta żywności i napojów na wytyczenie nowego kursu dla swojej działalności operacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie Deloitte

Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.