Salony Agata z nową agencją PR
  • 0
  • 1
15.09.2021

Salony Agata z nową agencją PR

Sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Agata wybrała w przetargu nową agencję PR. Od września kompleksową obsługą działań komunikacyjnych marki zajmuje się Big Picture. Współpraca ma charakter długofalowy.

W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Będzie obsługiwać salony Agata w zakresie:

  • prowadzenia biura prasowego,
  • media i influencer relations,
  • działań z zakresu kreowania wizerunku marki,
  • koordynacji działań CSR na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy:

  • opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy„Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego”,
  • koordynacja współpracy z mediami i influencerami,
  • pozycjonowanie oferty w mediach.

Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami. Także wsparcie serwisu www.noiladnie.pl, skierowanego do osób chcących na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.

Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR.

  • 1

Salony Agata wybrały agencję PR

15 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie Deloitte

Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Legia Warszawa promuje się na billboardach w Moskwie

15 września Legia Warszawa rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego, które znajdują się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.