Olay w kampanii wypowiada walkę algorytmom komputerowym wypaczającym standardy piękna
  • 1
  • 1
15.09.2021

Olay w kampanii wypowiada walkę algorytmom komputerowym wypaczającym standardy piękna

Marka kosmetyków Olay rozpoczęła kampanię „Decode the Bias”, odnoszącą się do algorytmów komputerowych. Akcja ma pomóc w walce z nierealistycznymi standardami piękna i dyskryminacją ze względu na kolor skóry. Zbiega się w czasie z Narodowym Tygodniem Kodowania (14–20 września).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2021

14 września 2021