Producenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działaniaProducenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działaniaProducenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działaniaProducenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działania
Lepiej nie twierdzić, że problem jest zupełnie gdzie indziej (fot. Pixabay)

Producenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działania

Producenci żywności nie mogą ignorować społecznego problemu, jakim jest otyłość. Czas na realne działania
Ewelina Jaskuła

Ewelina Jaskuła

-

PR account manager, Good One PR

Ewelina Jaskuła

Ewelina Jaskuła

PR account manager
Good One PR

Odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowych strategii komunikacyjnych dla Centrum Medycznego CMP, Würth Polska, firmy Glosel oraz jej marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Ekspert w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej. Ma ośmioletnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała, pracując na rzecz projektów m.in. z obszarów zdrowia, urody, FMCG i edukacji. Obsługiwała takie marki jak Nivea, Nestle, TK Maxx czy Miasto Stołeczne Warszawa. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Choć świadomość żywieniowa Polaków jest coraz większa, epidemia otyłości nie odpuszcza. Wydaje się, jakby slogany reklamowe sprzed niemal stu lat, takie jak „Cukier krzepi”, właśnie zbierały żniwa. Siła reklamy jest ogromna, ale teraz oprócz haseł naszemu społeczeństwu w drodze do zdrowia i zrzucenia zbędnych kilogramów potrzebne są konkretne działania marek spożywczych. Akcje CSR to nie wszystko. Warto pamiętać, że podążanie za trendami, a nawet ich wyprzedzanie, jest miarą sukcesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się