Choć świadomość żywieniowa Polaków jest coraz większa, epidemia otyłości nie odpuszcza. Wydaje się, jakby slogany reklamowe sprzed niemal stu lat, takie jak „Cukier krzepi”, właśnie zbierały żniwa. Siła reklamy jest ogromna, ale teraz oprócz haseł naszemu społeczeństwu w drodze do zdrowia i zrzucenia zbędnych kilogramów potrzebne są konkretne działania marek spożywczych. Akcje CSR to nie wszystko. Warto pamiętać, że podążanie za trendami, a nawet ich wyprzedzanie, jest miarą sukcesu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.