Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata - Marketing przy Kawie
Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata
  • 0
  • 7
15.09.2021

Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata

16 września rozpocznie się pierwszy globalny, 24-godzinny online Ikea Festiwal. W jego ramach artyści, projektanci, DJ-e, szefowie kuchni oraz wiele innych utalentowanych osób zamienią swoje domy w wirtualną scenę, otwierając tym samym drzwi do nowych doświadczeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

15 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie Deloitte

Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Legia Warszawa promuje się na billboardach w Moskwie

15 września Legia Warszawa rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego, które znajdują się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.