Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata
  • 0
  • 7
15.09.2021

Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata

16 września rozpocznie się pierwszy globalny, 24-godzinny online Ikea Festiwal. W jego ramach artyści, projektanci, DJ-e, szefowie kuchni oraz wiele innych utalentowanych osób zamienią swoje domy w wirtualną scenę, otwierając tym samym drzwi do nowych doświadczeń.

Codzienne salony, kuchnie i podwórka bohaterów zamienią się w trakcie wydarzenia w wirtualne sceny. Event transmitowany będzie z ponad stu domów na ponad pięćdziesięciu rynkach, na których działa Ikea. Udział w wydarzeniu będzie bezpłatny i otwarty dla każdego z dostępem do Internetu.

Życie w domu w ciągu ubiegłego roku nabrało dla każdego z nas zupełnie nowego znaczenia, a dzięki wirtualnemu wydarzeniu możemy otworzyć drzwi do wielu mieszkań na całym świecie, celebrując tym samym indywidualność i kreatywność. Pierwszy Ikea Festiwal będzie naszą największą globalną podróżą po domach – mówi Olivia Ross Wilson, dyrektor ds. komunikacji w Grupie Ingka (Ikea Retail).

Globalna inicjatywa dostępna będzie również za pośrednictwem strony www.ikea.pl. Do wyboru będą różne pomieszczenia, które odzwierciedlają to, co dla ludzi jest najważniejsze w ich własnej przestrzeni: przebywanie z rodziną i przyjaciółmi, muzyka, jedzenie czy design. Uczestnicy będą mogli wybrać wirtualny pokój najbardziej odpowiadający ich potrzebom oraz zainteresowaniom tak, aby czerpać z niego jak najwięcej. Wydarzenia w poszczególnych wnętrzach odbywać się będą w tym samym czasie w ciągu 24 godzin, jednak po zakończeniu eventu możliwe będzie obejrzenie tych, na które nie starczyło czasu.

Fani aranżacji wnętrz zapraszani są do odwiedzin u interesujących osobowości, np. Ilse Crawford, Paula Svenssona czy Mikaela Axelssona. Uczestnicy będą mogli zobaczyć, jak mieszkają współpracownicy i projektanci marki w różnych krajach. Wśród oferowanych wydarzeń znajdą się kameralne koncerty w domach artystów oraz DJ-ów takich jak MØ, Masego czy Niki. Będą również atrakcje ze świata kulinariów. Podczas kuchennych rozmów m.in. z Giovannim Leddonem poruszane będą tematy związane ze środowiskiem i cyrkularnością. Natomiast znani szefowie kuchni, w tym Pasta Queen, w trakcie kulinarnych pokazów zaprezentują ulubione przepisy.

Podczas festiwalu nastąpi też otwarcie nowej platformy „Ikea Museum Digital” – cyfrowego muzeum Ikei, w którym będzie można zobaczyć, jak firma zmieniała się na przestrzeni dekad. Nowa platforma internetowa będzie najszerszym internetowym źródłem informacji i wiedzy o historii marki na przestrzeni wielu lat. Oprócz historii o życiu w domu i produktach pokazuje wewnętrzne funkcjonowanie firmy.

Część festiwalu poświęcona zostanie nowościom, które niebawem pojawią się też na polskim rynku – nowemu asortymentowi dla wielbicieli gier komputerowych, opracowanemu przez Ikeę we współpracy z Republic of Gamers (ROG). Dzięki nowym artykułom będzie można stworzyć osobiste stanowisko do gier we własnym domu.

Polska będzie miała swój udział w panelu poświęconym asortymentowi. Pokazana zostanie hala produkcyjna w Zbąszynku. Produkowana jest tam m.in. uniwersalna tablica narzędziowa Skadis. Fabryka w Polsce jest jednym z największych dostawców mebli dla marki na świecie.

Aby wziąć udział w Ikea Festiwalu i zapoznać się z pełnym programem, należy wejść na stronę www.ikea.pl. Festiwal otworzy swoje drzwi o 8:00 w czwartek 16 września 2021 r. Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim.

  • 7
Ikea Festiwal

16 września ruszy pierwszy Ikea Festiwal

 

15 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie Deloitte

Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2021

Legia Warszawa promuje się na billboardach w Moskwie

15 września Legia Warszawa rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego, które znajdują się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.