„Raz Bond, zawsze Bond”. Daniel Craig w reklamie Heinekena
  • 1
  • 1
16.01.2020

„Raz Bond, zawsze Bond”. Daniel Craig w reklamie Heinekena

Z okazji zbliżającej się premiery filmu „No Time to Die” marka Heineken rozpoczęła kampanię reklamową, której bohaterem jest Daniel Craig. Spot odnosi się do przygód Jamesa Bonda.

Aktor po raz piąty wcieli się w rolę agenta 007. Premiera filmu zaplanowana jest na 2 kwietnia.

Heineken jest głównym sponsorem filmów o brytyjskim szpiegu od 1997 r. Dotychczas jednak znany był z działań wykorzystujących kombinację niezbyt subtelnego lokowania produktu oraz masowych globalnych kampanii reklamowych.

Tym razem marka zaprezentowała kilkudziesięciosekundowy film, w którym Daniel Craig występuje jako on sam. Nikt jednak nie wierzy mu, że nie jest Jamesem Bondem.

Źródło: www.fastcompany.com

  • 1
Daniel Craig

Daniel Craig – raz Bond, zawsze Bond

16 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2020

Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę reklamy programmatic dopasowującą reklamę do cech osobowości

Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln zł w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika, wykorzystując technologię machine learning. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej, którą zobaczy najbardziej zainteresowany produktem lub usługą użytkownik.