1 1 0 0 0 4.08.2021Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”Ruch Akcja Demokracja zainaugurował akcję „Czarnek Out”. W jej ramach w jedenastu polskich miastach pojawiło się 29 billboardów wzywających ministra edukacji i nauki do podania się do dymisji. Mają dodawać otuchy uczniom i uczennicom, studentom i studentkom oraz kadrze pedagogicznej – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach.
0 1 0 0 1 4.08.2021„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB PolskaGrupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.
0 1 0 0 0 4.08.2021KFC otwiera tymczasowy hotel z kurczakiem jako motywem przewodnimSieć KFC uruchomi w Londynie tymczasowy hotel House of Harland. Motywem przewodnim obiektu będzie główny składnik menu sieci – kurczak.
0 1 0 0 0 4.08.2021Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie DeloitteLiderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” przeprowadzonym przez firmę Deloitte odpowiedziało tak 69 proc. ankietowanych. Ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że w ich przedsiębiorstwach transformacja cyfrowa była reakcją na kryzys, a jedna czwarta badanych organizacji rozpoczęła ją przed wybuchem pandemii.
0 1 0 0 0 4.08.2021Startuje Vein − nowy dom postprodukcyjny. Wśród założycieli Jakub KalicińskiDziałalność rozpoczął Vein. Zajmuje się kompleksową postprodukcją filmową i reklamową. Założycielami są: Dominik Deras (senior colorist Young Colorists United), Piotr Nowicki (senior colorist YCU), Krzysztof Dudek (cofounder & producer YCU) oraz Jakub Kaliciński (CEO agencji Kalicińscy).
0 1 0 0 0 3.08.2021Jeszcze do 5 sierpnia można nominować osoby, które rozwijają odpowiedzialny biznesDo czwartku 5 sierpnia potrwa nabór kandydatur do czwartej edycji nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes”. To okazja, by wyróżnić osoby, które poprzez swoje zaangażowanie i realizowane projekty przyczyniają się do popularyzacji rozwiązań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju.
0 3 0 0 0 3.08.2021Konferencja semKRK powraca do wersji offlineW piątek 10 września odbędzie się semKRK#18, czyli osiemnasta edycja konferencji poświęconej SEM i analityce internetowej. Tym razem w formie stacjonarnej. Wystąpi siedmioro ekspertów z branży SEO i SEM.
1 8 0 0 0 3.08.2021Pernod Ricard zachęca, by pić więcej… wodyMarka alkoholowa Pernod Ricard w ramach inicjatywy „Responsible Party” rozpoczęła kampanię „Drink more”. Zachęca w niej, by pić więcej wody, aby uniknąć nieprzyjemnych skutków upicia.
0 1 0 0 0 3.08.2021Oświadczenie IAB Polska w sprawie propozycji zmian w ustawie o radiofonii i telewizjiZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wydał oświadczenie w sprawie propozycji zmian w ustawie o radiofonii i telewizji. Wyraża w nim zaniepokojenie.
0 1 0 0 0 3.08.2021TikTok nawiązał współpracę z Publicis Groupe, by oferować markom rozwiązania community commerceTikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe, aby pomóc markom skutecznie korzystać z pojawiających się trendów zakupowych na platformie. Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną, która współpracuje z TikTokiem w celu zapewnienia markom i marketerom rozwiązań handlowych oraz niezbędnej wiedzy w zakresie community commerce.