0 4 0 0 0 3.09.2021Electrolux i Ubrania do Oddania uruchamiają cyrkularny e-butik Nosdluzej.plZ początkiem września wystartował cyrkularny e-butik Nosdluzej.pl marki Electrolux i portalu fundraisingowego Ubrania do Oddania. To odpowiedź na postępujące tempo eksploatacji zasobów naszego globu. Projekt ma zachęcać do umiaru w konsumpcji i przekonywać, że dobrze zaprojektowane rzeczy można używać jak najdłużej.
1 1 0 0 0 3.09.2021Brad Pitt globalnym ambasadorem marki De’LonghiBrad Pitt został globalnym ambasadorem marki ekspresów do kawy De’Longhi. Aktor wystąpił w kampanii „Something Perfetto”.
0 2 0 0 0 3.09.2021Radio odrobiło pandemiczne straty – pokazuje badanie Publicis GroupeWydatki reklamowe netto na radio wyniosły w pierwszym półroczu 2021 r. 351 mln zł. Radio jako jedyne medium tradycyjne już zdołało odrobić pandemiczne straty. Zanotowało wzrost przychodów względem nie tylko pierwszej połowy 2020 r., ale też pierwszej połowy 2019 r.
0 1 0 0 0 3.09.2021Coca-Cola odcina się od Beaty K.Coca-Cola poinformowała o zakończeniu współpracy z Beatą K. Wokalistka Bajmu była ambasadorką marki od maja 2021 r. Na początku września warszawska policja zatrzymała ją za prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Gwiazda miała mieć w organizmie 2 promile alkoholu.
0 1 0 0 0 3.09.2021E-commerce oczami pracowników branży w badaniu SemcoreCzy zmiany w e-commerce są duże? Jak to wygląda z perspektywy pojedynczej osoby, pracownika branży e-commerce? Na te pytania odpowiada Semcore w raporcie „E-commerce: oczami pracowników branży”. Przebadane zostały kwestie związane z HR, narzędziami e-commerce oraz z samym biznesem.
0 5 0 0 0 3.09.2021Jakie jest najpopularniejsze źródło informacji o ekologii i działaniach na rzecz środowiska? – raport InquiryW najnowszym raporcie Inquiry „Zrównoważony rozwój w handlu i zachowania konsumenckie” można znaleźć odpowiedź na to pytanie. Firma przeprowadziła badanie, które m.in. mówi, który z obecnych na polskim rynku gigantów FMCG jest najlepiej oceniany pod kątem sustainability, a także czego Polacy oczekują od producentów, a co gotowi są sami zrobić w tym zakresie.
0 1 0 0 0 2.09.2021XXII Kongres Badaczy – znamy programZnany jest już program Kongresu Badaczy, który odbędzie się 21 i 22 października. Będzie miał formułę online z licznymi angażującymi platformami interakcji.
0 6 0 0 0 2.09.2021I ❤ marketing we wrześniu stacjonarnie21–24 września 2021 r. odbędzie się kolejna edycja konferencji I ❤ marketing. Marketerzy spotkają się w Multikinie Złote Tarasy niemal po dwóch latach przerwy od poprzedniej edycji stacjonarnej.
0 3 0 0 0 2.09.2021TikTok drugi rok z rzędu na szczycie rankingu Ad Equity firmy KantarFirma Kantar przedstawia „Media Reactions 2021” – drugą edycję globalnego rankingu Ad Equity obejmującego kanały medialne i marki z rynku mediów. Ad Equity (dosłownie potencjał reklam, kapitał wynikający z reklam) dotyczy postaw konsumentów wobec doświadczeń z reklamą w ramach konkretnych platform i formatów reklamowych.
0 1 0 0 0 2.09.2021Browar Mentzen wykorzystał zdjęcie posła Sterczewskiego. Polityk zamierza ubiegać się o odszkodowanieBrowar Mentzen należący do Sławomira Mentzena, wiceprezesa partii KORWiN, wykorzystał zdjęcie posła Franciszka Sterczewskiego, który na granicy polsko-białoruskiej próbował dostarczyć jedzenie uchodźcom. Polityk Koalicji Obywatelskiej zamierza wystąpić o odszkodowanie za bezprawne wykorzystanie wizerunku.