0 1 0 25.07.2022Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość” marki Avon polegała na testowaniu w ciemno z udziałem influencerów beauty. Później influencerzy testowali produkty i przygotowali recenzje do social media.
0 1 0 25.07.2022UOKiK stawia zarzuty kolejnym influencerom z branży fitness i firmie Olimp LaboratoriesUOKiK postawił zarzuty influencerom z branży fitness: Katarzynie Dziurskiej, Katarzynie Oleśkiewicz-Szubie oraz Piotrowi Liskowi. Powodem jest nieprawidłowe oznaczanie treści reklamowych na Instagramie. Czwarte postępowanie dotyczy także ich reklamodawcy – Olimp Laboratories.
0 1 0 24.07.2022Kraft-Heinz stworzył drinka o smaku żółtego sera VelveetaKraft-Heinz w ramach platformy kreatywnej „La Dolce Velveeta” stworzył drinka o smaku żółtego sera. Veltini w limitowanej edycji będzie sprzedawany w restauracjach.
0 1 0 22.07.2022Home i Feeds – nowe zakładki na FacebookuFeeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.
0 1 0 22.07.2022Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kontFacebook testuje możliwość tworzenia przez użytkowników osobnych profili skierowanych do różnych grup odbiorców. Innych dla przyjaciół i znajomych, innych dla kręgu zawodowego, a jeszcze innych związanych z zainteresowaniami.
0 1 0 22.07.2022Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badaniaOsoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.
2 2 1 22.07.2022Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania PruPrudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.
3 5 0 22.07.2022Jakub Żulczyk zachęca do udziału w konkursie Wafli FamilijnychWafle o smaku chałwowym są najlepszym sposobem pisarza Jakuba Żulczyka na pobudzenie weny i kreatywności. Marka przysłała mu więc 300 opakowań wafelków. Zorganizowała też konkurs #ZmieńTytułNaChałwę!. Zachęca w nim do przerabiania tytułów dzieł literackich i filmowych.
0 1 0 22.07.2022Dekarbonizacja mediów – GroupM wprowadza globalną metodologię pomiaru emisjiNowe metodologie pomiaru umożliwiają ocenę emisji dwutlenku węgla z reklam we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach. Wesprą realizację przez WPP zobowiązań net zero (zerowej emisji netto). Metodologia ma zostać udostępniona organom i organizacjom branżowym zaangażowanym w dekarbonizację mediów w dążeniu do ustandaryzowanego podejścia do mierzenia.
0 1 0 21.07.2022Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacjiW maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.