Espresso - Strona 438 z 5633 - Marketing przy Kawie

Espresso

25 lipca 2022

24 lipca 2022

22 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
22.07.2022

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebooku

Feeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.

  • 0
  • 1
  • 0
22.07.2022

Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania

Osoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.

  • 2
  • 2
  • 1
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

21 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.

Poprzednie Następne