Polak w kinie. Co myślimy o krajowych produkcjach filmowych? Badanie SWPS
  • 0
  • 1
9.03.2021

Polak w kinie. Co myślimy o krajowych produkcjach filmowych? Badanie SWPS

Jakie kino lubimy? Co chcemy oglądać na wielkim ekranie? Jaki obraz współczesnego Polaka pokazują twórcy filmów? Filmowy gust Polaków zbadał zespół naukowców z Uniwersytetu SWPS we współpracy z Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2021

Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć

Unilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.