Espresso

4 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2022

Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z Neo

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła najnowsze kroki na drodze transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r. Essence łączy się z MediaComem, a Mindshare z Neo. Tworzą w ten sposób nową wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9 tys. pracowników i wykorzystującą technologię AI.

29 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.

Poprzednie Następne