0 1 0 0 0 4.09.2020T-Mobile Polska i Alior Bank kończą współpracę w ramach T-Mobile Usługi BankoweT-Mobile Polska i Alior Bank podjęły decyzję o zakończeniu współpracy pod marką T-Mobile Usługi Bankowe. Wkrótce ten brand zniknie z rynku, a jego klienci będą mogli korzystać z pełnego portfolio usług i produktów Alior Banku.
1 2 0 0 0 4.09.2020Happy Fridays – akcja T-Mobile promowana przez Roberta LewandowskiegoT-Mobile ruszył z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego. Ambasador marki promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays. Tym razem operator proponuje klientom darmową paczkę 7 GB. Można ją aktywować w aplikacji od 4 do 7 września, czyli w czasie, gdy polska reprezentacja w piłce nożnej rozegra dwa wyjazdowe spotkania w Lidze Narodów.
1 5 0 0 0 4.09.2020Prawdziwi bohaterowie w kampanii Złotej WstążkiWrzesień to Miesiąc Świadomości Nowotworów u Dzieci. W celu zwiększenia świadomości nowotworów dziecięcych w Polsce oraz pozyskania środków na leczenie najmłodszych cierpiących na nie ruszyła kampania Złotej Wstążki. Jej inicjatorem i organizatorem jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W działania włączyli się m.in. Maciej Orłoś i Maja Popielarska.
0 1 0 0 0 4.09.2020Zaufanie w miejscu pracy w czasach koronawirusa – specjalny raport „Edelman Trust Barometer 2020”Pół roku od wybuchu pandemii świat stanął przed wyzwaniem: jak wrócić do normalnego życia, pracy w biurach czy zakładach, podczas gdy koronawirus nadal się rozprzestrzenia, a w wielu krajach obserwujemy stały wzrost zakażeń. Firma Edelman przygotowała specjalny raport „Edelman Trust Barometer. Workplace Trust and the Coronavirus”.
0 1 0 0 3 4.09.2020UOKiK sprawdzi AllegroJakie są zasady współpracy między Allegro a sprzedawcami? Prezes UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające dotyczące praktyk firmy. Sprawdzi, czy mogło dojść do naruszenia przepisów antymonopolowych.
0 1 0 0 0 4.09.2020Panasonic wybrał Big PicturePanasonic wybrał Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy. Agencja od sierpnia 2020 r. odpowiada za przygotowanie całościowej strategii oraz koordynację działań PR – w tym m.in. media i influencer relations oraz stałą obsługę w ramach biura prasowego.
1 4 0 0 0 3.09.2020Jack Wolfskin i jego nowa kolekcja promowana przez Martynę Wojciechowską, Przemysława Kossakowskiego i Felixa NeureutheraDziennikarze i podróżnicy Martyna Wojciechowska i Przemysław Kossakowski oraz niemiecki narciarz alpejski Felix Neureuther wzięli udział w kampanii promującej kolekcję marki Jack Wolfskin na jesień/zimę 2020. Zdjęcia z udziałem ambasadorów ukazują piękno Podlasia.
1 3 0 0 0 3.09.2020Bajki z nowym morałem. McDonald’s i Anna Dereszowska o odpowiedzialnych postawach podczas pandemiiPandemia Covid-19 wymusza na nas konieczność dostosowania się do zaostrzonego reżimu sanitarnego i ograniczenia wielu codziennych aktywności. Życie według nowych zasad nie jest łatwe – szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. A gdyby tak o nowej codzienności opowiedziały Kopciuszek, Czerwony Kapturek albo Śnieżka głosem aktorki Anny Dereszowskiej?
0 1 0 0 0 3.09.2020„Handel 2020. Wpływ Covid-19 na handel 2020/2021” – wyniki raportu GfKPandemia w różnym stopniu wpływa na zarządzanie powierzchnią handlową w centrach handlowych. Kryzys w handlu trwa. Dalsze samoograniczanie się konsumentów i wstrzymywanie wydatków mogą jeszcze uderzyć w najemców z każdej branży – pokazuje raport GfK.
1 1 0 0 0 3.09.2020Unilever przestanie wykorzystywać paliwa kopalne do produkcji środków czystościUnilever zadeklarował, że do 2030 r. przestanie wykorzystywać paliwa kopalne w produkcji środków do czyszczenia i prania. Wyda na to miliard euro.