0 1 0 0 0 18.05.2022Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewnościJak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności? Które z trendów w ramach customer journey były chwilowe, a które pozostaną z nami na dłużej? Na co zwrócić uwagę, aby nie dać się „zmieszać”? 26 maja na te pytania podczas XI edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek.
0 1 0 0 0 18.05.2022Akademia Marketingu – projekt SKN marketingu SGHAkademia Marketingu to konferencja organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH. Zadaniem jej jest poszerzenie wiedzy uczestników na temat różnych dziedzin marketingu. Celem tegorocznej edycji Akademii Marketingu jest pokazanie różnych form i odmian tej dziedziny. Wydarzenie odbędzie się 26 maja i 2 czerwca.
0 3 0 0 0 18.05.2022Już w przyszłym tygodniu konferencja marketingowa „Na pograniczu strategii i egzekucji”Agencja More Bananas organizuje konferencję online „Na pograniczu strategii i egzekucji”. Wydarzenie odbędzie się 25–26 maja. Tematem przewodnim będą strategie oraz ich realizacja, a także nowości i trendy w digital marketingu.
0 1 0 0 0 17.05.2022Jak poprawić zachowania związane z przetargami na usługi reklamowe? Organizacje branżowe mają pomysłThe Institute of Practitioners in Advertising (IPA) i The Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) uruchomiły Pitch Positive Pledge. To inicjatywa, która ma na celu poprawę zachowań agencji i reklamodawców w obszarze przetargów z korzyścią dla ludzi, planety i zysku.
0 1 0 0 0 17.05.2022Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję KerrisPrzetarg na obsługę marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny wygrała agencja Kerris. Zajmie się kompleksową obsługą profilu marki na Facebooku oraz Instagramie.
0 1 0 0 2 17.05.2022Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotuZ okazji Dnia Matki marka Calvin Klein rozpoczęła kampanię, w której wystąpił Roberto Bete. To transpłciowy mężczyzna, który spodziewa się dziecka.
1 1 0 0 0 17.05.2022Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcachZ okazji 50. rocznicy swego istnienia Nike przedstawia globalny spot „Seen It All”, który celebruje siłę jej przeszłości i obietnicę przyszłości. Film wyreżyserował Spike Lee. Reklama przedstawia ponad 40 legendarnych i współczesnych sportowców związanych z Nike.
0 1 0 0 0 17.05.2022„Global Insights 2022”: gdy pieniądze reklamodawców wędrują do connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc. Raport DoubleVerifyPlatforma DoubleVerify opublikowała doroczny raport „Global Insights”. Analizuje on trendy w jakości mediów i wydajności kampanii reklamowych na podstawie ponad biliona wyświetleń zrealizowanych przez ponad 2100 marek na 80 rynkach. Ta już piąta publikacja pokazuje, jak daleko zaszła branża internetowa od 2017 r.
0 1 0 0 0 17.05.2022„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badaniaDotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.
0 1 0 0 0 17.05.2022X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeńWystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.