Unilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenieUnilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenieUnilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenieUnilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenie
Mimo efektownych debiutów marek DTC giganci FMCG obronili swój model działania (fot. Pixabay)

Unilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenie

Unilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Od wiosny 2022 roku Unilever formalnie nie ma już w swojej strukturze CMO (chief marketing officera). Zastąpi go chief digital and commercial officer. Zmiany związane z e-commerce zapowiadają też inni giganci FMCG. Wszystko to jest efektem zmian kulturowych i technologicznych, które rozpoczęły się dekadę temu.

Wiadomość o tym, że pracownicy Facebooka są zirytowani obsesją Marka Zuckerberga na punkcie metaverse, wzbudziła zainteresowanie. Była przeciekiem z wnętrza technologicznej korporacji.

Podobnie uwagę przykuł żartobliwy tweet Elona Muska o tym, że po zakupie Twittera jego następnym krokiem będzie zakup Coca-Coli, a do receptury napoju ponownie wrócą narkotyki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się