Od wiosny 2022 roku Unilever formalnie nie ma już w swojej strukturze CMO (chief marketing officera). Zastąpi go chief digital and commercial officer. Zmiany związane z e-commerce zapowiadają też inni giganci FMCG. Wszystko to jest efektem zmian kulturowych i technologicznych, które rozpoczęły się dekadę temu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wiadomość o tym, że pracownicy Facebooka są zirytowani obsesją Marka Zuckerberga na punkcie metaverse, wzbudziła zainteresowanie. Była przeciekiem z wnętrza technologicznej korporacji.
Podobnie uwagę przykuł żartobliwy tweet Elona Muska o tym, że po zakupie Twittera jego następnym krokiem będzie zakup Coca-Coli, a do receptury napoju ponownie wrócą narkotyki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.