- 0
- 1
Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewności
Jak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności? Które z trendów w ramach customer journey były chwilowe, a które pozostaną z nami na dłużej? Na co zwrócić uwagę, aby nie dać się „zmieszać”? 26 maja na te pytania podczas XI edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek.
Niepewność zawsze była obecna w biznesie, ostatnio jednak stanęliśmy w obliczu skumulowanych zmian. Lockdown przyspieszył trendy, o których mówiło się od dawna. Kluczami do sukcesu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej okazały się:
- kreatywne podejście do inwestowania w marketing internetowy,
- precyzyjna analiza i bezpieczeństwo danych,
- szybka adaptacja do nowych rozwiązań technologicznych.
Dlaczego warto wziąć udział w Blueffect 2022?
- Praktyczna wiedza. Organizatorzy skupią się na tematach ważnych tu i teraz lub istotnych trendach, które wpłyną na biznes online.
- Biznesowe podejście. Pokazane zostaną case studies na bazie realnych danych oraz doświadczeń partnerów firmy.
- Tylko eksperci. Jako prelegenci wystąpią wyłącznie praktycy pracujący dla największych marek konsumenckich oraz technologicznych.
Udział można wziąć w formie online lub offline w siedzibie firmy Bluerank w Łodzi.
W programie są przygotowane dwa bloki tematyczne:
- Business – dla osób podejmujących decyzje strategiczne,
- Tech – przeznaczony dla specjalistów z branży digital.
Kongres Blueffect 2022 ma akredytację DIMAQ. Za udział w wydarzeniu uczestnik otrzymuje 20 punktów DIMAQ.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie blueffect.bluerank.com/
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1