2 2 0 25.02.2023Kampania reklamowa śmietan z PiątnicyOSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie zalet produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan.
0 2 0 25.02.2023Tyskie odświeża identyfikację i komunikację – zatrudnia Fronczewskiego i Dorocińskiego„Jesteśmy na Ty” – tak brzmi odświeżone hasło marki Tyskie. Zmienia się w związku z tym identyfikacja wizualna platformy reklamowej. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
0 1 0 24.02.2023Firmy nie wykorzystują posiadanych danych – badanie SalesforceZ ostatniego, ogólnoświatowego badania przeprowadzonego przez Salesforce wśród prawie 10 tys. liderów biznesowych wynika, że są oni świadomi kluczowej roli danych dla ich biznesu. Zdecydowana większość z nich nie wykorzystuje jednak tych zasobów do podejmowania lepszych decyzji.
0 1 0 24.02.2023Producent kwiatów JMP Flowers wybrał PR Lovin’W lutym JMP Flowers, największy polski producent i dostawca kwiatów, rozpoczął współpracę z agencją PR Lovin’.
0 17 0 24.02.2023Marka Guess na Capri w wiosennej kampanii reklamowejAkcja przedstawiona w kampanii reklamowej rozgrywa się wśród malowniczych ulic z widokiem na klify i głęboki błękit Morza Śródziemnego. Zdjęcia do kampanii zrobione zostały w stylu vintage.
0 1 0 23.02.2023Mastercard z nową odsłoną kampanii platformy GdzieZamieszkac.comPlatforma GdzieZamieszkać założona przez Mastercard w szybki sposób dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonej wysokości wynagrodzenia, jakich można się spodziewać w różnych miejscach kraju. Nowa kampania jest skierowana do Ukraińców i Polaków.
0 1 0 23.02.2023Amnesty International rozpoczyna kampanię „Prawa człowieka łamane są w ciszy”Kampania łączy różnorodne działania organizacji, planowane z okazji ważnych wydarzeń (m.in. rocznica rosyjskiej inwazji na Ukrainę, publikacja raportu o karze śmierci, publikacja raportu rocznego, Dzień Uchodźcy). Jednocześnie wzmacnia świadomość Amnesty International jako organizacji stojącej na straży praw człowieka.
1 2 0 22.02.2023Fundacja Itaka i Pomagam.pl łączą siły w pozyskiwaniu środków na Antydepresyjny Telefon Zaufania23 lutego obchodzony jest Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. „DePresja – bliżej, niż myślisz” to kolejna odsłona kampanii „Stop depresji” Fundacji Itaka. Włączył się w nią w tym roku portal crowdfundingowy Pomagam.pl. Dlaczego? Bo uczucie presji jest doskonale znane osobom, które zakładają zbiórki na portalu.
0 1 0 22.02.2023LTTM tworzy wewnętrzne studio LifeTube Creative LabGrupa influencer marketingu LTTM tworzy wewnętrzne studio Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Pokieruje nią Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director.
0 2 0 22.02.2023Po trzech kwartałach wartość rynku reklamy online osiągnęła ponad 4,7 mld złWartość rynku reklamy online osiągnęła po trzech kwartałach 4,7 mld zł, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 9%. Wydatki na komunikację cyfrową wzrosły o prawie 400 mln zł w ujęciu rok do roku – wynika z badania IABPolska/PwC AdEx.