1 1 0 0 0 6.05.2022Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii4 maja Heineken ujawnił nowy kierunek swoich działań w obszarze sponsoringu piłki nożnej. Rozpoczęta kampania kierowana jest do mężczyzn, jak i kobiet. Dotyczy walki z uprzedzeniami związanymi z płcią, które mają wpływ i na graczy, i kibiców tego sportu.
0 1 0 0 0 6.05.2022Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1Już 11 maja o godz. 11 odbędzie się pierwszy webinar grupy Evry1. Zaproszeni eksperci wyjaśnią, jak zwiększyć sprzedaż, korzystając z live commerce. Opowiedzą, jak unikać błędów, przedstawią bariery wejścia i doradzą, jak zacząć sprzedawać w tym modelu.
0 1 0 0 0 6.05.2022Sklepy Gucciego w USA akceptują kryptowalutyWłoska luksusowa marka Gucci zacznie przyjmować płatności w kryptowalutach w niektórych swoich sklepach w USA. Klienci będą mogli płacić m.in. za pomocą bitcoina, ethereum czy litecoina.
1 4 0 0 0 6.05.2022Kampania dla użytkowników e-hulajnóg: „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”Z początkiem maja operator e-hulajnóg Tier Mobility rozpoczął kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Działania nawiązujące do nazwy marki sięgają po motyw zwierząt. Będą miały odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym w Polsce. Celem jest promowanie proekologicznych nawyków i edukowanie użytkowników, jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej.
0 9 0 0 0 6.05.2022Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2022 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane dotyczące kwietnia 2022 r.
0 5 0 0 0 6.05.2022„Stop Russia now” – akcję zainicjował premier Mateusz MorawieckiPod koniec kwietnia podczas konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki zapowiedział start akcji „Stop Russia now”. Ma to być kampania billboardowa, która „budzi sumienia”.
0 1 0 0 0 6.05.2022Zwycięzcy Young Creatives Cannes 2022Poznaliśmy najzdolniejszych młodych kreatywnych tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
0 1 0 0 0 6.05.2022Weź udział w badaniu powodów, dla których klienci wybierają agencje reklamoweAgencje zachodzą w głowę, co zrobić, aby lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wypełnij ankietę, która pozwoli odpowiedzieć na to pytanie.
0 1 0 0 0 5.05.2022Netto Polska rozpoczyna współpracę z IdPR1 maja sieć sklepów Netto rozpoczęła współpracę z agencją IdPR. Do zadań zespołu projektowego będą należały m.in. działania z zakresu media relations, w tym obsługa biura prasowego, wsparcie komunikacji oraz planowanie i obsługa niestandardowych projektów, także z obszaru CSR.
0 1 0 0 0 5.05.2022TikTok Pulse – serwis stawia na reklamę kontekstowąTikTok przedstawił nowe rozwiązanie z obszaru reklamy kontekstowej. To TikTok Pulse, który pozwala reklamodawcom umieścić swoją markę obok najlepszych treści w feedzie.