X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeń
  • 0
  • 1
17.05.2022

X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeń

Wystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.

Pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska Awards odbyła się w 2013 r. Obejmowała 7 kategorii wyłącznie dla e-sklepów. W ciągu ostatniej dekady konkurs zmieniał się i ewoluował wraz z rozwojem rynku e-commerce. Stał się barometrem branży. Odzwierciedlał obowiązujące trendy i stopniowo rozwijał się o nowe kategorie, e-usługi czy rozwiązania finansowe. Przez 9 edycji jury oceniło 1300 zgłoszeń i przyznało łącznie 152 nagrody. W tegorocznej edycji jury może przyznać nagrody aż w 24 kategoriach.

– e-Commerce Polska Awards ma swoją tradycję w branży cyfrowej. Od kilku lat statuetka to świadectwo efektywności i nagroda za rok intensywnej pracy na rzecz rozwoju e-commerce. To potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. W poprzednich edycjach nagrody trafiły do takich firm jak Eobuwie.pl, CCC.eu, Empik.com, Answear.com, Decathlon.pl, Egmont.pl, Balladine.com, Lancerto.com, Savicki.pl, Na-kd.com, InPost czy Sephora.pl. Kto w tym roku sięgnie po laur zwycięstwa? zastanawia się Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Konkurs jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. Doceniane są firmy, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w e-commerce.

Nowości X konkursu e-Commerce Polska Awards

Jubileuszowa, X edycja e-Commerce Polska Awards obfituje w nowości. Organizatorzy wprowadzili 10 nowych kategorii konkursowych. Ponadto marka e-commerce, która otrzymała najwięcej nagród i wyróżnień w dotychczasowych edycjach konkursu, zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.

W tym roku, po raz piąty, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa średnia głosów przyznanych przez jury. Zasiadają w nim autorytety i szanowani specjaliści w swoich dziedzinach. Nad poprawnością przebiegu prac jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Porębski i Wspólnicy.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 22 czerwca 2022 r.

Kategorie tegorocznego konkursu e-Commerce Polska Awards:

  1. a) Kategorie dla małych oraz średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż. Design & usability, Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2B, Best adaptation to new digital reality B2B oraz nowości Best innovator in e-commerce, Best in social commerce i Best marketplace.
  2. b) Kategorie dla e-usług. Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce oraz nowości Best omnichannel tool/technology/solution, Best B2B tool/technology/solution i Best cross-border tool/technology/solution.
  3. c) Kategorie dla podmiotów finansowych. Best online insurer, Innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz nowości Best buy now-pay later solution i Best crossborder e-payment solution

Zgłoszenia będą oceniały trzy grupy jury. Zasiadają w nich m.in.:

  • Michał Nowak – Conrad.pl,
  • Grzegorz Bosowski – Fly.pl,
  • Dagmara Ollesz-Miącz – Tatuum,
  • Karol Ignatowicz – Empik,
  • Aleksandra Szol – Modivo,
  • Marek Zagórski – minister cyfryzacji w latach 2018–2020,
  • Marta Mikliszańska – Allegro,
  • Dionizy Smoleń – PwC,
  • Adam Pustelnik – wiceprezydent Łodzi,
  • Piotr Kuczera – prezydent Rybnika,
  • Jacek Kinecki – Przelewy24,
  • Paweł Działak – Tpay,
  • Marcin Ledworowski – Bank Pocztowy,
  • Marcin Rudzik – Brand Active,
  • Artur Piekarczyk – OneGroup,
  • Adam Chudzik – Digitalx,
  • Krzysztof Krężel – Sii,
  • Grzegorz Rogaliński – Exorigo-Upos,
  • Marcin Stypuła – Semcore,
  • Anna Konopa – Setup,
  • Grzegorz Rudno-Rudziński – Unity Group,
  • Szymon Gruszewski – Santander Bank Polska,
  • Sylwia Chmielewska-Fryze – SalesTube.

Konkurs organizuje Izba Gospodarki Elektronicznej. Partnerami głównymi konkursu są: Allegro, Przelewy24 oraz Tpay.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Konkurs e-Commerce Polska Awards

  • 1
Jubileuszowa, X edycja e-Commerce Polska Awards

Jubileuszowa, X edycja e-Commerce Polska Awards

 

 

16 maja 2022