Wskaźnik share of search (udział w wyszukiwaniach) jest na razie w fazie badań. Pojawiają się wątpliwości, trwają dyskusje, ale wstępne wyniki są obiecujące. Być może nowy wskaźnik będzie odpowiedzią na utrudniony dostęp do niektórych danych i skomplikowanie współczesnego ekosystemu reklamowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama internetowa ciągle rośnie. Firmy wydają na nią coraz więcej mimo niepewności, zawieszanych projektów i oszczędności. Rok 2020 był najgorszy dla rynku reklamy w Polsce od dekady, ale wyjątkiem była reklama digital. Jej udział wzrósł do 41,1%, bo reklamodawcy przenoszą budżety do internetu (dane Publicis Groupe).
Internet w tym kontekście to jednak określenie umowne, obejmujące różne narzędzia, platformy technologiczne i niezależne od siebie miary.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.