„Global Insights 2022” – raport DoubleVerify - Marketing przy Kawie
„Global Insights 2022”: gdy pieniądze reklamodawców wędrują do connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc. Raport DoubleVerify
  • 0
  • 1
17.05.2022

„Global Insights 2022”: gdy pieniądze reklamodawców wędrują do connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc. Raport DoubleVerify

Platforma DoubleVerify opublikowała doroczny raport „Global Insights”. Analizuje on trendy w jakości mediów i wydajności kampanii reklamowych na podstawie ponad biliona wyświetleń zrealizowanych przez ponad 2100 marek na 80 rynkach. Ta już piąta publikacja pokazuje, jak daleko zaszła branża internetowa od 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2022

„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badania

Dotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2022

X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeń

Wystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.

16 maja 2022